14 Φεβρουαρίου 2011

Banksy.



Καμιά φορά, έχω την αίσθηση πως με διακατέχουν συναισθήματα που δεν υπάρχουν σε άλλες ψυχές. Πως κινούμαι πάντα με μια ασταμάτητη βροχή πάνω απ'το κεφάλι μου, και οι άλλοι δε βλέπουν καν πως υπάρχει! Κι εγώ απορώ με τη δική τους καλοκαιρία.
Αν και η δική μου βροχή, που με ακολουθεί συνέχεια, ίσως να είναι ένα από τα πιο όμορφα πράγματα που θα μπορούσα να με ακολουθούν. Είναι η πηγή της δικής μου, μοναδικής οπτικής γωνίας. Η βροχή που με γαληνεύει και με κάνει να σκέφτομαι ρομαντικά και αισιόδοξα.
Τον τελευταίο καιρό, γράφω προσπαθώντας να μεταδίδω αγάπη, όμορφες ιδέες και διαφορετικούς τρόπους σκέψης. Ειρηνικούς, ίσως.
Και τελικά, μπορεί αυτό να είναι που χρειαζόμαστε. Το διαφορετικό. Αυτό που εμείς κατακρίνουμε. Αυτό που δεν ταιριάζει με τα συνηθισμένα πρότυπα. Με τα στερεότυπα -πόσο απεχθάνομαι τη λέξη αυτή-, που δημιουργήθηκαν στην πλέον σκληρή κοινωνία μας. Σκληρή με ο,τιδήποτε δεν ακολουθεί όλα όσα αυτή προστάζει, σκληρή με το αλλιώτικο, σκληρή με τους ιδιαίτερους, με όσους αδιαφορούν για τα πρέπει της.
Δε θέλω έναν άκοσμο κόσμο. Επιθυμώ έναν κόσμο που δε θα με κάνει να ντρέπομαι ούτε για το ποια είμαι, ούτε για το πως μοιάζω, ούτε για τις πεποιθήσεις μου, που θα με κάνει να νιώθω ελεύθερη και βαθιά γαλήνια, που θα με αφήνει να δημιουργώ, θα με σέβεται και θα μου μεταδίδει περηφάνεια για τη μοναδικότητα μου. Όχι ντροπή. Ουτε απέχθεια. Ούτε μίσος. Θέλω να αγαπώ. Εμένα, τη ζωή μου, το μυαλό μου, την ψυχή, το σώμα μου, τον κόσμο, τους γύρω μου, τον ουρανό, τη γη, τον αέρα που αναπνέω.

Θέλω να μάθω να αγαπώ τη βροχή μου.



Free Spirit


ΥΓ. Merci:)

27 σχόλια:

  1. χαχαχα Σωστή!!!!!!
    Καλά τα λες!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσυ ειδικα δε θα επρεπε να ντρεπεσαι καθολου για σενα, εισαι υπεροχη και εισαι το διαφορετικο που ολοι ζητουν.. Ονειρεψου αυτον τον κοσμο καλο μου και θα γινει... Θα 'μαι μαζι σου αν με θες!! =)
    Σ'αγαπαω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηφαιστιωνακο,
    χαιρομαι που συμφωνεις!!
    Καλο βραδυ:)


    Αμαρανθακι μου
    Ενταξει ο,τι και να πω τωρα ειναι λιγο...
    ΜΑΖΙΙΙΙ ονειρευομαστε γλυκο μου μουτρακι!
    Αν σε θελω? ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ το καλο που σου θελω! χιχιχιχι
    Σου λου, μην ξεχνιομαστε! ;) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί κι εγώ κάτι παρόμοιο νιώθω για το χιόνι. Νιώθω ότι άμα χιονίζει και περπατώ, θα περπατώ με γαλήνη. Κι όποτε το φαντάζομαι χαμογελάω.
    Οπότε το ίδιο λέμε.
    Καληνύχτα!
    Α και έρχονται βροχές! Για χιόνια βέβαια ούτε λόγος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν θελω εναν ακοσμο κοσμο

    μερικες φορες,σ αυτα τα μικρα blog ακουγονται πολυ μεγαλα πραγματα

    μα ποιος θελει εξ αλλου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Θέλω να μάθω να αγαπώ τη βροχή μου."
    Υπεροχο αυτο που ειπες!
    Συγχαρητηρια για την αναρτηση και καλη συνεχεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όποιος μπορεί να τα έχει καλά και να αγαπάει (με τον σωστό τρόπο) τον εαυτό του, τότε αυτός ο άνθρωπος δεν περιορίζεται από κοινωνικά "πρέπει", καταναγκασμούς και συναισθήματα μειωτικά. Αυτός που ξέρει να "αγαπά την βροχή του", αυτός που θέλει να την αγαπά...έχει κάνει το πρώτο και πιο μεγάλο βήμα...

    Ελευθερίας καλημέρα...Ελεύθερο Πνεύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και χθες έγραφα σε έναν αμερικάνο φίλο μου
    "I hate how emotional i can be"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Sarperουλη,
    Αν και η βροχη ηταν τελειως συμβολικη στο συγκεκριμενο ποστ, δεν εχεις κ αδικο για το οτι μπορει το χιονη ή η βροχη ή οποιοδηποτε στοιχειο της φυσης να σε κανει να νιωσεις γαληνη...
    Να περνας ομορφα Πανουλη!!


    Jenk,
    αρχικα καλως ηρθες στα μερη μου:)
    Αν δε θελουμε εναν ακοσμο κοσμο, γιατι τον δημιουργουμε? Ή τουλαχιστον τον αφηνουμε να υπαρχει...


    Rontiven,
    ευχαριστω πολυ πολυ:)


    Έσπερε,
    Συμφωνω.
    Μεγαλο βημα. Αλλα πρεπει να εχει πολλα ακομα μεχρι να φτασεις στο να μην περιοριζεσαι απο τα "πρεπει" και τα οσα προσταζει η κοινωνια..
    Να περνας ομορφα!! :)


    douli,
    Υπαρχουν και χειροτερα τελικα ε? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφο και καθαρό κείμενο. Πολύ θα'θελα να το τυπώσω και να το μοιράσω σ'όλους, παντού. Kαιρός είναι να αγκαλιάσουμε το διαφορετικό, να πανυγηρίσουμε που υπάρχει, να τ'αγαπήσουμε, να το αποδεκτούμε, να το αποζητήσουμε.

    Δες κι αυτό το βίντεο που έβαλε η Virtual Dreamer http://virtualdreamer2010.blogspot.com/2011/02/screw-status-quo.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαιρομαι που σου φανηκε καθαρο γιατι για μενα καμια φορα ολα αυτα δε βγαζουν νοημα... Ή βγαζουν ενα μπερδεμενο νοημα..
    Συμφωνω πολυ μ'αυτο, πρεπει να πανηγυρισουμε που υπαρχει!

    Υπεροχο το videακι.. Οπως εγραψα κι εκει, μου χαρισε μεγαλο χαμογελο!


    :D

    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τώρα σειρά μου να χαμογελάσω :)
    I can see your free spirit.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάθε φορά που σε διαβάζω (και δεν είναι πολύ συχνά πια γιατί με έχουν πήξει στη δουλειά..) ηρεμώ! Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό αλλά μπράβο σου!
    ...και φυσικά το i will possess your heart τραγουδάρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν εισαι η μονη...ο καθενας εχει τη "βροχη του"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπεροχή η ανάρτηση σου.
    "να πιστεύεις σε πράγματα τα οποία δεν μπορούνε να εξηγηθούν"
    Καλησπέρα μικρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Virtual Dreamer,
    Χαμογελαμε μαζιι, χιχιχι :D


    καλο παιδακι,
    Αληθεια???
    :D
    Χαιρομαι πολυ!!
    Οντως, και δε μπορω να σταματησω να το ακουω αυτες τις μερες :)


    κοκκινουλι,
    εννοειται!
    :)


    Ονειρακι,
    Ευχαριστω!!
    Συμφωνω, αλλωστε εκει φαινεται η αληθινη πιστη... Οταν μπορεις να τα εξηγησεις ολα, τοτε πιο πολυ πιστευει το μυαλο σου παρα εσυ. Ενω οταν δεν μπορεις να εξηγησεις τιποτα, κι ομως, πιστευεις, εκει φαινεται η πιστη σε ολο σου το ειναι.
    Φιλια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Perissoteres tetoies skeyeis theloume... h kalytera, perissoteres san ki esena.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το διαβασα 2 φορες χθες το απογευμα, μια κατα τις 6 τα ξημερωματα σε φαση που χαροπαλευα(απο το ποτο) να βρω το κουμπι που ανοιγει ο υπολογιστης(και ενω λιγο πιο περα ξερνουσε ο κολλητος μου) και το διαβασα και τωρα που ξυπνησα και ειμαι τοσο μα τοσο χαλια. Καθε φορα που το διαβαζω μου φαινεται ολο και πιο τελειο.

    τις καλησπερες και τα φιλια απο τον σακατη(ακομα ανακαλυπτω μελανιες απο την χθεσινη βραδια) φίλο σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δοκιμε,
    ωω, με σκλαβωνεις :):):):)
    Φιλια!!



    Κωνινακο,
    Τι να σου πω βρεεε...τι να σου πωω...
    Ητανε που "θα βλεπατε το ματσακι μωρε", τιποτα παραπανω! Μεχρι ξυλο επεσε.. Χαχαχαχα... Δε το ακους το πνευμα, δε το ακους!

    Εσυ οταν ξερνανε διπλα σου διαβαζεις αναρτησεις? :P

    Τι να σε κανω, αλκοολικε μου φιλε...
    :):)
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μόνο μη μπερδευτούν με μπόρες...οι βροχές σου!

    φιλια πολλά καλό μου κοριτσακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και μπερδευονται και ευκολα γαμωτο..

    Φιλια κουλακι μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χα,μην ρωτας εμενα
    εγω δεν τον αφηνω,εσυ δεν τον αφηνεις

    οι πολλοι ομως δεν συνειδητοποιουν καν τι σημαινει ακοσμος

    οσο κι αν τους το εξηγεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολλα δεν εχουμε συνειδητοποιησει... γαμωτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Den ksero an tha deis to sxolio mou se aytin tin anartisi mias kai einai pio palia alla thelo na sou po oti ayto pou grafeis me antiprosopevei ki emena apolyta! To istologio sou anikei pia sti lista ton agapimenon mou :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αληθεια το λες??? Τιμη μου:)
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Diki mou i timi!!:) Kai sorry gia ta greeklish alla exo ena provlimataki me to laptop pou elpizo na lythei syntoma giati mou exei spasei ta nevra! Filiaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν τρεχει τιποτα, τα greeklish δυστυχως τα ξερω καλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή