28 Φεβρουαρίου 2011

Dreamin' Out loud.

Πέρασαν οι μήνες, πέρασαν οι μέρες, οι ώρες, και μου άφησαν άλλον έναν χρόνο ζωής πάνω μου.
Δεν περίμενα να μελαγχολήσω έτσι... Συνήθως τα γενέθλιά μου περνούσαν με γέλια μέχρι δακρύων, με όμορφη παρέα, με δώρα και πολλά γλυκά! Πάντα με ενθουσίαζε αυτή η μέρα. Ήταν σαν να είναι η μέρα μου. Και την τιμούσα όπως της άξιζε.
Φέτος η μέρα μου με βρήκε με ένα χάος στο μυαλό μου.
Οι σκέψεις έρχονταν η μία μετά την άλλη κι εγώ δεν ήξερα αν έπρεπε να τις αγνοήσω ή να παρασυρθώ στο ρεύμα τους. Ο νους του ανθρώπου μπορεί να παίξει τρομερά παιχνίδια μαζί του. Καμιά φορά τρομάζω με το τι πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται. Αλήθεια. Και δε νομίζω να υπάρχει στιγμή στη ζωή του ανθρώπου χωρίς κάποια σκέψη. Περίεργο πράγμα. Αν θέλεις, για παράδειγμα, να μη βλέπεις για πέντε λεπτά, μπορείς να κλείσεις τα μάτια σου. Αν θες να μην ακούς, θα κλείσεις τα αφτιά σου. Όταν δε θες να σκέφτεσαι, πώς γίνεται;

Στην πραγματικότητα, λυπόμουν που ήμουν έτσι.
Ήθελα να χαμογελάω με αγάπη σε όποιον μου ευχόταν, και να μην νιώθω υποχρεωμένη να φορέσω το χαμόγελο στο πρόσωπό μου από την ώρα που ξύπνησα, μέχρι να κοιμηθώ.
Δε μ'αρέσει να χαμογελάω όταν δε το νιώθω. Κι αυτό γιατί πιστεύω στη δύναμη που μπορεί να προσφέρει ένα αληθινό χαμόγελο. Όμως ήταν μια απ'αυτές τις μέρες που με έχασα και ήθελα να με βρω για να νιώσω γαλήνη μέσα μου, και να γίνω ξανά πολύχρωμη. Ήθελα να κλείσω τα μάτια μου σε μια απέραντη ησυχία και να επικεντρωθώ στην αναπνοή μου, μέχρι να καταφέρω ξανά να αναπνεύσω την Αγάπη μέσα από την ψυχή μου. Αυτό ήθελα.
Και μια τεράστια αγκαλιά.
Μια αγκαλιά να με κρατήσει για ώρες και να καθησυχάσει την τρικυμία μέσα μου.

Βέβαια, τίποτα απ'αυτά που ήθελα δεν έγινε. Τώρα όμως νιώθω καλά.
Νιώθω πως μπορώ να συνεχίσω να χαράζω την πορεία μου, να προσπαθήσω να έχω τη δύναμη να αφήνω πίσω μου ουράνια τόξα και χαμόγελα. Ίσως γι'αυτό να προορίζομαι στη ζωή μου. Ποιος ξέρει;



Free Spirit:)
 

18 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!!
    Αν σε πάρει από κάτω πρέπει να μπορείς να ξαναβγείς στην επιφάνεια.. εσύ μπορείς απ'ότι φαίνεται, αυτό είναι το καλό, να έχεις συναίσθηση της κατάσταση έστω και αν αυτή ξεφεύγει πολλές φορές.. ;)
    Χρόνια πολλά και καλά!
    Εύχομαι ό,τι καλύτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσχημο πράγμα η θύμηση......
    Μπορεί να σε γυρίσει από λεπτά μέχρι χρόνια πίσω.....
    Το να κοροϊδεύεις πάλι τον εαυτό σου αυτό και αν είναι άσχημο....
    "θα χρειαστεί πολλές φορές να κανείς τον "καραγκιόζη" στην ζωή σου"...όχι τόσο για εσένα αλλά περισσότερο για τους γύρω σου.
    Εύχομαι να είσαι καλά με "εσένα".
    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά, σου εύχομαι να σου πηγαίνουν όλα όπως θέλεις. Και να θυμάσαι: Το χαμόγελο φέρνει χαμόγελο, οπότε γέλα και λίγο "με το ζόρυ", μετά θα αρχίσεις να γελάς περισσότερο, ε μετά ξέρεις, μπορεί και να ξελαρδιστείς και να μην ξέρεις το λόγο, αλλά πάντως καλά θα περάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μη χάνεις την ευκαιρία να γιορτάσεις. Έστω κι αν πέρασε η μέρα, αν εσύ νιώθεις πραγματικά καλά, τίποτα δε σε εμποδίζει να γιορτάσεις, να χαμογελάσεις, να αγαπήσεις την όποια μέρα και να τη βαφτίσεις "τα γενέθλιά σου".
    Φιλιά πολλά, ευχές από καρδιάς κι ένα χαμόγελο ζεστό. Χρόνια σου πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια καλά ομορφη. Χρόνια όπως τα θες με αληθινά χαμόγελα. Και από εσένα και από τους γύρω σου. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια καλά κι ό,τι επιθυμείς να γίνει δικό σου πνευματάκι!

    Αυτό που σκεφτόμαστε συνέχεια με έχει προβληματίσει συχνά. Νομίζω μπορείς με αυτοσυγκέντρωση να σταματήσεις έστω και για λίγο τη σκέψη. Και φυσικά στον ύπνο, το βαθύ (όχι τον rem που βλέπουμε όνειρα)εκεί δε σκέφτεσαι κάτι γιατί το σώμα ξεκουράζεται.

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παίρνω το θάρρος να σε παραπέμψω σε μια άλλη ανάρτηση για γενέθλια, ενός φίλου blogger, που μ' έκανε να δακρύσω και να χαμογελάσω. Σκέψου ότι κάποιοι μπορεί να ένιωσαν ακριβώς έτσι και για σένα, πριν από πολλά χρόνια και θα χαμογελάσεις, ελπίζω, κι εσύ.

    Χρόνια σου πολλά. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καμιά φορά, μέσα από αυτά τα θολά πράγματα που ένοιωσες τη συγκεκριμένη μέρα, βρίσκεις κομμάτια απ’τη ψυχή σου άγνωστα.. Μην φοβάσαι να αφήσεις το μυαλό σου να τα εξερευνήσει.
    Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και όμορφα.. Γεμάτα αγάπη και φώς.. Και πολλές αγκαλιές, τεράστιες και ζεστές να καθησυχάζουν τις φουρτουνιασμένες μέρες για να μπορείς να βρίσκεις ξανά τα χρώματά σου..Πιο έντονα, πιο φωτεινά κάθε φορά..
    Και σου εύχομαι να βρίσκεις πάντα τη δύναμη να σκορπάς τα χαμόγελά σου. Αληθινά και όταν τα νιώθεις. Έτσι είναι η ζωή. Το ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και καλά σου εύχομαι, γεμάτα από αληθινά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ηφαιστιωνακο,
    οτι μπορω, ναι μπορω, αλλα μεχρι να γινει αυτο ειναι μια μεγαλη ταλαιπωρια, οσον αφορα την γαληνη μεσα μου..
    Ευχαριστω πολυ πολυ:)
    Φιλια


    Ονειρακι,
    κι αν δε θες να κανεις τον καραγκιοζη? αν αποφασιζεις να εισαι αληθινος με τον εαυτο σου και τα συναισθηματα σου? δεν ξερω γιατι το κανουμε αυτο... εννοω, ειναι σα να κοροιδευομαστε. αλλα το κανουμε...
    Ευχαριστω πολυ !! Σε φιλω:)


    Αστακουλακο
    ναι ομολογω πως απολαμβανω πολυ να ξεκαρδιζομαι!!
    Χιχι
    Ευχαριστω πολυυ γλυκουλι, φιλια:)


    Λενακι,
    Χαιρομαι που σε φιλοξενω και παλι στο σπιτικο μου! :)
    Σ'ευχαριστω πολυ πολυ πολυ!!
    Σου χαμογελω!


    Γ&Δ,
    Ευχαριστω πολυ πολυ!!!
    :D
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Daisy,
    Ευχαριστω πολυ πολυ:)
    Με την αυτοσυγκεντρωση (aka διαλογισμος) το προσπαθω πολυ. Ειναι απιστευτα δυσκολο, τα καταφερνω αλλα μεχρι ενα σημειο... Λες να δοκιμασω να κοιμαμαι περισσοτερο??
    :P
    Φιλακια!!


    Lali,
    ειμαστε πολλοι? Μακαρι...:)
    Ευχαριστω πολυ!
    Σε φιλω!


    Virtual Dreamer μου,
    Τι ομορφες ευχες!!!!
    Αληθεια:)
    Ευχαριστω πολυ πολυ... Φιλια πολλα!


    Fri,
    (πηγα να γραψω free:P)
    Ευχαριστω πολυ!!
    Φιλακια πολλα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.ΟΛΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ.ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΡΓΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ.ΕΧΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΘΕΤΙΚΑ..
    ΑΦΗΝΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. προσπαθεις εντεχνως να παρεις περισσότερα ''χρονια πολλα'' απο τον λαο. αχορταγο ον :P η ζωη ειναι μικρη για να ειναι θλιβερη...μελαγχολουμε λιγο και επανερχομαστε(ευτυχως) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είχες γεννέθλια και τα πέρασες με μπερδεμένο μυαλό?
    Έλα ρεεεεεε
    Καταρχήν χρόνια σου πολλά, να τα εκατοστήσεις και να σε χαιρόμαστε
    Καταδεύτερον, διακρίνω ότι περνάς τη φάση σου? Φάση είναι μωρέ, θα περάσει, όπως περνάει σε όλους μας.
    Απλά σε καταλαβαίνω γιατί κι εσύ με καθησύχαζες όταν πέρναγα τα δικά μου... Καιρός να σε καθησυχάσω εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σκρουτζακο,
    λες να αργουν τα καλα? αν ειναι ετσι αναμενω:)
    Ευχαριστω πολυ!
    Καληνυχτα!


    Σιγα μη τους αναγκασα κιολας, χαζο κωνακι:)
    Το θεμα ειναι μεχρι να επανερθουμε τι γινεται... Σε φιλωω =]



    Σαρπερακο,
    Κατ'αρχας ευχαριστω πολυυ :D
    Ναι γαμωτο, και δεν ηθελα να ειμαι ετσι, αληθεια...
    Ισως να ειναι και φαση. Μακαρι δηλαδη.
    Πολυ χαιρομαι που με νιωθεις.... μονο του αυτο ειναι καθησυχαστικο!
    Καλο βραδακι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εδώ είμαι γλυκιά μου σε κάθε σου ανάρτηση. Απλά είμαι πολύ σιωπηλή τον τελευταίο καιρό. Περνάω σαν το αεράκι και φεύγω. Να προσέχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν ειναι υποχρεωτικό να χαμογελάς!
    Επιτρεπονται και τα νευρα, καθως κι αυτα ειναι αγχολυτικα!

    Πολυχρονη και σκεπτομενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. λενακι
    χαιρομαι που το ακουω.. θα σε επισκεφθω κ εγω λιαν συντομως:)
    Φιλια πολλα πολλααα


    Κουλακι
    Εμενα μου λες...:P
    Σ'ευχαριστω κουλη μου
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή