28 Μαρτίου 2011

Ασυναρτησία 29

Ήλιος. Δειλός, αλλά ήλιος. Άνοιξη. Σιγά σιγά, αλλά άνοιξη.
Δε θα μπορούσα να μην περπατήσω έξω για λίγο σήμερα. Έτσι, χωρίς λόγο. Απλά να βγω και να περπατήσω, χωρίς προορισμό. Άλλωστε, αγαπώ τις ακτίνες του ήλιου μέσα από τα σύννεφα.

Σκεφτόμουν.
Πόλεμος. Γίνεται πόλεμος. Σε όλο τον κόσμο, όχι μόνο σε ένα μέρος.
Πόλεμοι σε κοινωνίες, πόλεμοι σε πολιτισμούς, πόλεμοι σε οικονομίες, πόλεμοι σε ανθρώπινα σύνολα, πόλεμοι σε χώρες, σε ιστορίες, σε έθνη, πόλεμοι σε κάθε άνθρωπο ατομικά. Κάθε άνθρωπος έχει τον πόλεμό του, μέσα του. Μικροί, εσωτερικοί πόλεμοι, μας κατασπαράζουν το είναι, μας κάνουν μισάνθρωπους και απάνθρωπους, μας σκοτεινιάζουν. Έχουμε γίνει σκοτεινοί. Γιατί γίνεται πόλεμος από παντού.
Μόνο εκεί θα μπορούσα να καταλήξω. Κάθε άνθρωπος έχει τον πόλεμό του, κι όλοι μαζί ενώνουμε τους πολέμους μας σε έναν παγκόσμιο πόλεμο. Τους ενώνουμε δημιουργώντας έχθρες, κακία, μίσος, φθόνο, αλαζονεία, αδιαφορία, φτώχεια, δυστυχία, θλίψη, πόνο, σκοτάδι. Όλα από μέσα μας είναι, συσσωρευμένα.
Έχω αποφασίσει ο πόλεμός μου να τελειώσει. Άλλωστε, αν θες να αλλάξεις τον κόσμο, πρέπει πρώτα να αλλάξεις ο ίδιος. Αν όλοι τελειώναμε τον πόλεμο μέσα μας, θα βλέπαμε την ειρήνη να εμφανίζεται από μόνη της. Το σκοτάδι θα γινόταν φως χωρίς να το καταλάβουμε. Αρκεί να τελειώσουμε τον εσωτερικό μας, ατομικό πόλεμο.

Μακάρι να μπορούσα να τα εκφράσω όλα αυτά λίγο καλύτερα. Ίσως τότε να τα ένιωθαν κάποιοι μέσα τους, λες και ήδη υπήρχαν, και απλά ξύπνησαν.





Free Spirit 




ΥΓ. Ελευθερια, για σένα, ως ένδειξη ευχαριστίας για την αντίστοιχη δική σου κίνηση! Παρ'όλα αυτά μου είναι δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιους bloggers, αν και θα ήταν ενδιαφέρον! :)
ΥΓ2. Χρωστάω και μερικά μυστικά, για τον Vangel. Επομένως:
1. Είμαι πάρα μα πάρα πολύ ιδεαλίστρια.
2. Αγχώνομαι εύκολα και πολύ, αν και δεν το θέλω.
3. Μ'αρέσει να χώνομαι στους κόσμους των βιβλίων μου, και συνήθως με ξεχνάω εκεί μέσα.
4. Σκέφτομαι να σπουδάσω παιδοψυχολογία. Αλλά δεν είμαι και σίγουρη.
5. Κάνω ακόμα κούνια. Και το διασκεδάζω!
6. Το "ελεύθερο πνεύμα" μου ταιριάζει περισσότερο από το όνομά μου.
7. Αποφεύγω έντονα να χρησιμοποιώ τη λέξη "μισώ". Δε μισώ. 
:) 
  

15 σχόλια:

  1. Πόλεμος, είναι μεγάλη κουβέντα και ας είναι τρεις συλλαβές, μπορεί να χωράει τα πάντα και να καταστρέψει τα πάντα.. ο εσωτερικός τουλάχιστον θα καταστρέψει μόνο έναν..

    Καλή η παιδοψυχολογία.. αλλά από εργασιακή αποκατάσταση τι γίνεται; Ψάξτο! Η λέξη μισώ είναι για πέταμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι της άποψης ότι ο εσωτερικός πόλεμος δεν είναι πάντα κακός γιατί μπορεί απλά να καταστρέψεις κάτι παλιό και μέσα από αυτό να αναγεννηθεί κάτι καινούργιο.

    Σε φιλώ αγάπη xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμ Χμ...

    Το υπέροχο πνευματάκι μου έγραψε τα μυστικά του σε υστερόγραφο!!

    μήπως να τα έγραφε πιο αναλυτικά σε ανάρτηση;

    Υπάρχουν πολλών ειδών πόλεμοι!!

    Ακόμα και ο ψυχολογικός πόλεμος είναι πολύ χειρότερος...


    δυστυχώς έχουμε πόλεμο και δεν έχουμε καταλάβει πραγματικά πόσο κοντά μας γίνεται...

    Να μου προσέχεις & να χαμογελάς!!

    Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηφαιστιωνακο,
    ειδες τελικα ποση δυναμη εχουν οι λεξεις?
    Το ψαχνω, το ψαχνω...σκεφτομαι πολλα ακομα!
    Ναι, συμφωνουμε, ειναι για πεταμα;)


    Μαριαννακι μουυυ,
    σιγουρα ειναι μια αποψη κι αυτο. Αλλα ο πολεμος απο μονος του ειναι μια καταστροφη, μας παει πισω...
    Φιλια πολλα!! :D:D


    Βαγγελακο,
    Το σκεφτηκα, αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν εχω κατι παραπανω να πω...
    Ναι, οι πολεμοι ειναι κοντα μας...
    Μεσα μας, εξω μας, γυρω μας...
    Σε φιλω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι, νομίζω, ο εσωτερικός πόλεμος είναι καταστρεπτικός, όχι όμως και η εσωτερική πάλη.
    για τον λόγο που λες: να μην πάμε πίσω.

    καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Αν θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο πρέπει πρώτα να αλλάξεις και τον εαυτό σου."

    Μμμ, απ' τα ουσιώδη ιδεολογήματα. Παρ' όλα αυτά, και πάλι δεν είναι δικά μου τα λόγια, "Τον κόσμο δεν μπορείς να τον αλλάξεις. Τον κόσμο ΣΟΥ, όμως, ναι."

    Χαίρομαι που υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που γοητεύονται από τον ήλιο και τα σύννεφα. (:

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σήμερα το πρωί ταξίδευα με το καράβι και πολέμαγα με τη νύστα μου για να μην χάσω την ανατολή..

    και μόνο που θ κάνεις την προσπάθεια να αλλάξεις με το εαυτό σου, δεν είναι ένας εσωτερικός πόλεμος;...

    φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία όσα λες, μια χαρά τα εκφράζεις μην ανησυχείς, συμφωνώ με την Αρτ, τον κόσμο μας μπορούμε να τον αλλάξουμε, τον κόσμο όμως; Έτσί όπως μας κυβερνούν οι εταιρειες και το χρήμα, δύσκολα είναι τα πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ο κόσμος ΜΟΥ όμως σιγά σιγά θα γίνει κόσμος ΜΑΣ :) την καλησπέρα μου..
    Υ.Γ. Το έχω σκεφτεί κι εγώ, αυτό με το "μισώ" όμως μου ξεφεύγει από συνήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπέρα...καλά τα λες...
    έχεις πρόσκληση για παιχνίδι, δες στο μπλόγκ μου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ναυσικα,
    νομιζω πως και η παλη, μορφη πολεμου ειναι..
    φιλια:)


    Art,
    χαιρομαι που σταθηκες εκει.
    Αν ο καθενας αλλαζε τον κοσμο του, τοτε κι ολος ο κοσμος θα ηταν πιο ομορφος, πιο αληθινος, πιο ανθρωπινος.
    :)

    Σε φιλω


    iliokamenos,
    Καλως ορισες!
    Και καραβι και ανατολη?? Παραδεισος:)
    Εχεις ενα point. Αλλα δε θα συμφωνουσα απολυτα... Το να αλλαξεις τον εαυτο σου δε γινεται παντα με πολεμο, μπορει να γινει και με αγαπη και υπομονη. Και επιμονη.
    Φιλια!


    Σκουλουκουιν,
    Ναι, αυτο το εχω καταλαβει δυστυχως...
    Δεν ξερω, ειμαι αισιοδοξη. Ισως και να ειμαστε περισσοτεροι απ'αυτους;)
    Σε φιλω!


    Συννεφακι,
    Εεετσι ακριβως!! Δε μπορουσες να το πεις καλυτερα!
    Νομιζω πως το να μισεις ειναι απο τα χειροτερα πραγματα που μπορεις να κανεις στον εαυτο σου. Και σε καποιον αλλο. Αν το συνειδητοποιησεις αυτο, δε θα σου ξεφευγει με τιποτα:)
    Σε φιλω


    Κέικ,
    Αμεε ερχομαι.. θα μπορουσα να κανω μια αναρτηση με ολα τα παιχνιδια που με εχουν προσκαλεσει για να ευχαριστηθει και ο Vangel! χιχι
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μακάρι να γινότανε όλα αυτά …..
    Θα ήταν όλα καλυτέρα …
    Φιλάκι ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι ωραίο τραγούδι. δεν το'χα ξανακούσει και τώρα είναι υποψήφιο για να γίνει αγαπημένο :)

    πόλεμος θα γίνεται πάντα όπως πολύ σωστά λες. δυστυχως όταν είναι μακριά απο μας δεν ασχολούμαστε. δεν παλευουμε για να σταματήσει. αντίθετα οι κυβερνήσεις λόγω των συμφεροντων κανουν οτι μπορουν για να κανουν πολεμους. ειναι φρικτο.
    αφοου τους ψηφιζουμε εμεις δεν μπορουμε παντα να ψηφιζουμε κάποιον που δεν στηριζει τον πόλεμο;

    φιλακια πνευματακι!

    υγ. τα ποστ σου παντα με βάζουν σε σκεψεις κι αυτο μ'αρεσει πολύ πολυ!

    υγ2. παιδοψυχολογια; το σκεφτηκες καλα; τι αλλο σ'αρεσει να κάνεις; προσπαθησε να μην περιορισεις ασφυκτικα από τώρα τις επιλογές σου.

    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόλεμος παντού!
    Μα μεσα μας, στο χέρι μας είναι να μην το επιτρέψουμε!
    Αλλωστε δε μπορουμε να τα βάλουμε με όλους μας τους εαυτούς (όπως λέγαμε και τις προάλλες) γιατί θα ηττηθούμε οικτρά!

    Ασε που αν ειρηνεψουμε μεσα μας, υπαρχει ελπίδα και για το κόσμο όλο!

    Καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ονειρακι,
    στο χερι μας ειναι:)
    φιλια πολλα


    Daisy μου,
    χαιρομαι, κι εμενα μ'αρεσει πολυ!
    Το εχω σκεφτει αυτο που λες, εχεις πολυ δικιο. Ειναι τοσο ασχημο να εχεις την ευκαιρια να κανεις την ειρηνη να επικρατει παντου και να την απορριπτεις.

    Χαιρομαι πολυ που σε βαζω σε σκεψεις! Κατα καποιον τροπο σ'αυτο αποσκοπουν καποιες απ'τις αναρτησεις μου.
    Για την παιδοψυχολογια δεν ειμαι σιγουρη ακομα... θα δειξει!
    Φιλια πολλα


    Coυλακι μου,
    Συμφωνω με το τελευταιο ιδιαιτερα, αυτο εννοουσα...αν ο πολεμος σταματησει μεσα σου, αυτοματως εχει γινει ενα βημα για την αλλαγη στον κοσμο.
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή