21 Απριλίου 2011

Ασυναρτησία 31

Η αίσθηση πως όλο αυτό το άχρωμο γκρι της πόλης έπρεπε -αλήθεια, έπρεπε- να αντικατασταθεί από την απόλυτη ελευθερία της φύσης και των θαυμάτων της, είχε γίνει πολύ έντονη τελευταία. Χρειαζόμουν λίγες ώρες μακριά από τα πάντα, και οι ρόδες του ποδηλάτου μου δε δίστασαν να μου τις προσφέρουν.
Αρκετός χρόνος μέχρι να φτάσω εκεί που επιθυμούσα, το αποτέλεσμα όμως, αναμφισβήτητα με αποζημίωσε. Το μυαλό μου άδειασε πλήρως, υπήρχε μόνο η φύση και η γαλήνη που μου χάριζε.
Αφήνω το ποδήλατό μου και κατεβαίνω στο ποτάμι. Τι καλύτερο θα μπορούσα να ζητήσω... Έβλεπα το νερό να ρέει ασταμάτητο, και άφηνα να παρασύρει μαζί του και ό,τι αρνητικό με διαπερνούσε, πετούσα μέσα του το άγχος, την κούρασή μου, τις ανησυχίες, ακόμα και τους φόβους μου. Έδινα την ευκαιρία στο νερό να τα διαλύσει όλα και να μείνω μόνο με την ευγνωμοσύνη στην ψυχή μου. Αυτό ένιωθα. Ευγνωμοσύνη. Για τη ζωή που ζω, που έχω την ευκαιρία να ζω, για τα χέρια μου, που ευγενικά βυθίζονται μέσα στο κρύο νερό, για τα μάτια μου, τα πόδια μου, για το σώμα και το νου μου, για τις στιγμές που βίωσα, για όσες θα βιώσω, για όσα έχω πει και έχω ακούσει, αγάπησα κάθε δευτερόλεπτο της ζωής μου.
Ανεβαίνω πιο ψηλά και ξαπλώνω στο χώμα, με τα χέρια μου ανοιχτά προς τη μεριά του ουρανού. Ένας Θεός ξέρει πόση όμορφη ενέργεια γέμισα, πόσα χρώματα, πόση ζωή... Δίνω χρόνο στον εαυτό μου να συνειδητοποιήσει πόσα θαύματα μπορούν να χωρέσουν σε ένα μόνο κομμάτι γης. Γεύομαι τα χρώματα, ακούω τα δέντρα, τον αέρα, βλέπω γύρω μου ζωή και τη ζω.
Το σώμα μου μου φαίνεται ελαφρύτερο τώρα. Για μια στιγμή περνά από το νου μου πως ένας τόνος αγάπης, είναι πιο ελαφρύς από μια μικρή, τόση δα δόση οργής ή απογοήτευσης ή θλίψης. Νομίζω πως, πλέον, δεν ακουμπώ το έδαφος...


18 σχόλια:

  1. Όμορφη αίσθηση ε;;;
    Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν τα χρώματα σε πλημμυρίζουν τότε η αισιοδοξία και το χαμόγελο σε αγκαλιάζει!!

    Πόσο λατρεύω να ταξιδεύω μαζί σου μέσα από την περιγραφή σου...

    Να χαμογελάς πνευματάκι!!

    Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ'αρέσει που χαίρεσαι με απλά πράγματα. Είναι σπάνιο να ξέρεις. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηφαιστιωνα,
    ναι, πολυ:)
    Καλο Πάσχα και σε σενα καλέ μου

    Vangel,
    χαίρομαι πολυ:)
    Καλό Πάσχα


    Ναυσικά,
    ναι, μάλλον!:) Φιλια πολλα
    Καλό Πάσχα


    Αστακούλα,
    Χωρίς αυτά τα μικρά δε θα ήταν ίδια η ζωή μου..
    Φιλιά πολλά, καλό Πάσχα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ομορφα που τα λες. ωρες ωρες το χω τοσο πολυ αναγκη. ομως (για να κανω και τον δικηγορο του διαβολου) αν ηταν ετσι οπως τα περιγραφεις, θα ηταν πολυ μονοτονο. οχι ? αν ηταν και οι πολεις οπως τα χωρια, τοτε ποιος ο λογος υπαρξης τους ? pff δεν ξερω. παντως θα ηταν ωραια :))

    καλο πασχα ελευθεροπνευματουυυ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα είναι σχετικά. Αν δεν υπήρχε η πόλη δε θα καταλάβαίναμε την αξία της φύσης, και το αντίστροφο. Δε νομίζεις;
    Όλα είναι σημαντικά.
    Σ'ευχαριστώ πολύ που πέρασες!!
    Καλό Πάσχα Billyyy:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Den antexes kai thn skapoulares apo to gkri ths polhs, e?! Btw, o Tiersen paei poly me thn anarthsh!

    Kalh Pasxalia pneuma, kai kalh sou xekourash!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκτός από την μουσική που φυσικά είναι υπέροχη, η εικόνα με ταξιδεύει πολύ όμορφα. Όλα αυτά έχουν σχέση με ένα ποδήλατο. Κάθε μας σκέψη μπορεί να δημιουργηθεί την ώρα που είμαστε πάνω σε ένα ποδήλατο. Και πόσο πολύ δένει αυτό με το κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζεις πως πλέον δεν ακουμπάς το έδαφος. Έτσι ακριβώς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εεεεμ δοκιμεε, αμα δε με παιρνετε εσεις μαζι κατι πρεπει να κανω κ εγω!
    χιχιιχ πλακα κανω :P Ναι, δε μπορουσα ηθελα να φυγω λιγο....
    Ο Tiersen παει παντα και παντουυυ, λατρεμενος!:D
    Καλο Πάαααασχα, καλα να περασεις!!! :D


    Τέλεια Αμέλια,
    Τη μουσικη του Tiersen στη συνιστω ανεπιφυλακτα, εχω ολη τη δισκογραφια του και το καθε κομματι ειναι μοναδικη δημιουργια...
    Ναι, το ποδηλατο το ατιμο κανει θαυματα...
    :)
    Σ'ευχαριστω που περασες
    φιλια πολλα, καλο Πασχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σου λεω μου εφαγε την εφηβεια! χαχαχα φιλια στην ομορφη ζωη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ σε πιστευω ετσι που τα περιγραφεις!
    Η ομορφη ζωη μου ανταποδιδει:):):)
    χιχιιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφη η ανάρτηση σου ….
    Εύχομαι κάθε ημέρα σου να είναι έτσι …..

    Σε φιλώ …..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλο παιδί,
    Αμέ.. Είναι όμορφη η ζωήηη:)


    Ονειράκι,
    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ..
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λείπουν πολύ τέτοιες στιγμές ηρεμίας, σου εύχομαι να τις βρίσκεις συχνά.
    Χαιρετώ :)

    υ.γ. κατάρα στον αχόρταγο blogger που μας έφαγε σχόλια και αναρτήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εγώ στο εύχομαι Gilly μου.. Ωραίο πράγμα η ηρεμία, έρχεσαι σε πλήρη επαφή με τον εαυτό σου.
    :)

    Όσο για τον blogger... ααααχ!!

    :P

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή