18 Οκτωβρίου 2011

7 μ.μ.

Αφού βραβεύτηκα από τη Lyriel, την Coula,, τη Daisy, τον Billy, και τον Vangel, αφού μου το ζήτησε η Douli, και εφόσον το βρίσκω ιδιαίτερα ενδιαφέρον, παραθέτω και τα δικά μου 7 μικρά μυστικά, ή αλλιώς,
7 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα:

Δεν τρώω κρέας. Και όχι από ιδεολογία τύπου "δεν τρώω κάτι που πριν το σκοτώσουν περπατούσε" ούτε κατακρίνω όσους τρώνε, αλλά είμαι της άποψης πως πρέπει να ακούμε το σώμα μας. Επομένως είναι μια καθαρά εσωτερική και προσωπική επιλογή, και αν νιώσω πως το χρειάζομαι θα ξαναφάω.

Μ'αρέσει η σιωπή. Κάποιες φορές μπορεί να μου μιλήσεις και απλά να μη θέλω να απαντήσω - αν και ίσως να θέλω να σ'ακούσω. Πιστεύω πως μια κίνηση, ένα βλέμμα ή ένα χαμόγελο μπορούν να πουν πολλά περισσότερα από τα λόγια. Δεν αντέχω τις φωνές και τους ανθρώπους που φωνάζουν μονίμως. Με ελκύουν οι ήρεμες φωνές και για έναν περίεργο λόγο νιώθω πιο κοντά σε όσους μου μιλάνε ήρεμα και ζεστά.

Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο δεμένη είμαι με τον αδερφό μου μέχρι να φύγει για σπουδές σε άλλη πόλη. Μου λείπει. Με παρηγορεί όμως το γεγονός πως μπορεί να περάσω κι εγώ Θεσσαλονίκη... Εκτός κι αν πάω Αθήνα. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα.

Δε μ'αρέσει να "περπατάνε" στο μυαλό μου. Δηλαδή να προσπαθούν να μου περάσουν συγκεκριμένες απόψεις και να μη μ'αφήνουν να μιλήσω. Νιώθω πως παραβιάζεται ο χώρος μου.

Όταν συνειδητοποίησα πόσο σε πρόγραμμα έχω βάλει τη ζωή μου, τρόμαξα. Ήξερα τι θα έκανα την επόμενη μέρα την ίδια ώρα, και ένιωσα αυτόματα μια πίεση. Καταλαβαίνω πως για φέτος και του χρόνου  (βλ. δευτέρα και τρίτη λυκείου) δεν μπορώ να κάνω μεγάλες αλλαγές, οπότε αποφάσισα να κάνω μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά μου για να νιώθω πως δεν είναι όλα τόσο ίδια όσο φαίνονται. Και όντως μου φαίνονται όλα κάπως καλύτερα πλέον. Επίσης πάντα θέλω να αφήνω ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό μου μέσα στη μέρα.

Μ'αρέσουν οι μικρές καθημερινές κινήσεις που δείχνουν αγάπη! Ένας όμορφος λόγος, μια αγκαλιά για το τίποτα, ένα απρόσμενο τηλεφώνημα, μια επίσκεψη από το πουθενά. Είμαι ρομαντική, όχι όμως με γλυκανάλατο τρόπο. Το μελό με ξενερώνει.

Έμαθα να διαβάζω και να γράφω όταν ήμουν 4, βλέποντας τον αδερφό μου να κάνει το ίδιο. Μου άρεσε τόσο πολύ που δε χρειάστηκε να μου εξηγήσουν πώς να το κάνω, απλά έμαθα!


Αυτά λοιπόν τα μικρά μου μυστικά.
Η αλήθεια είναι πως το περίμενα πιο εύκολο να βρω εφτά πράγματα για μένα. Σκέφτηκα αρκετά μέχρι να καταλήξω στα συγκεκριμένα.
Το ίδιο λοιπόν θα χαιρόμουν να διαβάσω από τους εξής:
Sarper, Daisy, Gilly, Dim, καλό παιδί, Estella, stilitis, dark chef, διαμαντένια, Ελένη, ziggymars, the cake, astakoulis, miss pink, whitecat.

Εννοείται όποιος δε συνηθίζει να συμμετέχει σε παιχνίδια δε χρειάζεται να το κάνει και επίσης εννοείται πως όποιος άλλος θέλει αλλά δεν τον έχω καλέσει, μπορεί να το κάνει ελεύθερα.



18 σχόλια:

  1. τελικά η Coula υπάρχει παντού! χα!\αυτό το παιχνίδι έχει εξελιχθεί σε μανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!!!
    Αυτό με το πρόγραμμα το έχω και εγώ, αλλά δεν έχω φτάσει να κουραστώ ακόμη! :) Για την σιωπή.. ώρες ώρες με πιάνει και μένα.. αλλά φτάνει να είμαι με άτομα που μπορώ να συνεννοηθώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσεις :)

    *κι εγώ σιχαίνομαι το μελό και το γλυκανάλατο, δεν το βρίσκω καθόλου καθόλου γοητευτικό :$

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλα αν σου πω οτι ΤΩΡΑ μαθαινω οτι εισαι τοσο μικροοοοοοοοοοοοοοοοοο ??!?!!?!?!?!!!! Και γω τοτε ημουν πραγματικα robot . Καλο κουραγιο φετος, δωστα ολα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ για την πρόσκληση... Θα την κάνω τώρα κιόλας την ανάρτηση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστώ για την πρόσκληση!! μπορώ να σου πω ότι ταυτίζομαι με τα 4, 5 , 6! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άσωτε,
    ναι η αλήθεια είναι ότι στα περισσότερα blogs που έχω μπει την τελευταία εβδομάδα υπάρχει μια τέτοια ανάρτηση. Είναι ενδιαφέρουσα όμως!
    Φιλιά:)

    Ηφαιστίωνα,
    αφού δεν έχεις κουραστεί σε καλό δρόμο είσαι! Σημαίνει πως σ'αρέσει η καθημερινότητά σου:)
    φιλιά!

    Lyriel μου,
    Με σκλαβώνεις:)
    Το ρομαντικό είναι ωραίο...το μελό όντως γίνεται κουραστικό.
    φιλιά!

    Billy,
    είδες που σε κάτι χρησίμευσε η ανάρτηση? :P
    Φιλιά!

    Estella,
    τρέχω να δω:)

    Ελένη,
    Χαίρομαι:)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω μια απορία!!

    είμαι ΤΟ ;
    Μα ΤΟ;

    Αχ βρε πνευματάκι, συνεχίζεις να με ξαφνιάζεις κι ας είσαι λίγο εξαφανισμένο!!

    Συνέχισε να χαμογελάς & να γίνεσαι καλύτερη γιατί το αξίζεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαμογέλασα με αυτό που έγραψες για τις μικρές αλλαγές.. είναι τόσο σημαντικό να το κατανοήσεις και ακόμα πιο σημαντικό που κατάφερες να το κάνεις! :)
    Δεν θα μιλήσω για όλα αυτά τα καθημερινά απρόσμενα... είναι το μόνο που μπορεί να κάνει μια μέρα σου πραγματικά ευτυχισμένη!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαμογελαστό Πνεύμα, σ' ευχαριστώ που με θυμήθηκες, αν και το έχω παίξει το παιχνίδι αυτό παλιότερα. Να τα δικά μου "μυστικά":
    http://chefkang.blogspot.com/2011/02/7.html

    Η παράγραφος με τη σιωπή μου άρεσε ιδιαίτερα! Γιατί πολύ απλά, θα μπορούσα κάλλιστα να την είχα γράψει εγώ. Ό,τι λες κι ακριβώς όπως το λες, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το ταλέντο στο γράψιμο το'χες από κοριτσάκι ε πνευματάκι; τίποτα δεν είναι τυχαίο :)

    σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση αλλά έχω ήδη παίξει και σε έχω βραβεύσει φυσικά ;)

    φιλάκια πολλά και χάρηκα πολύ που έμαθα κάποια πράγματα που δεν ήξερα για σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Vangel,
    Βασικά είναι σωστό γιατί το τελικό ν χάνεται όταν η επόμενη λέξη αρχίζει απο εξακολουθητικο συμφωνο, και αφού το Vangel αρχίζει ουσιαστικά από Β, τότε πρέπει να είναι το, κι ας πρόκειται για αρσενικό. Γι'αυτό αντίστοιχα έγραψα τη Lyriel αλλά την Coυλα.
    Αλλά εντάξει αν σε ενοχλεί θα παραβω τον κανόνα και θα σου βάλω ενα ν
    :)


    Διαμαντένια μου,
    το ήξερα πως θα τα νιώσεις τα συγκεκριμένα! Περιμένω κι από σένα ανάρτηση αν θες :)
    Φιλιάα!


    Καλό παιδί,
    Πραγματικά δεν περίμενα να παίξεις οπότε χαίρομαι, έρχομαι να δω:)


    Chef μου,
    Δεν το είχα δειιι! Ή το είχα δει και δε θυμάμαι!
    Πάω να ξανατσεκάρω..
    Και χαίρομαι που ταυτίστηκες μαζί μου:)


    Daisy μου,
    Καλά, φαντάσου ότι στη δική σου περίπτωση την ειχα δει κιόλας την ανάρτηση!
    Ό,τι να'ναι! :P
    Οπότε να σε ευχαριστήσω κι εγώ επισήμως!
    :D
    Και εγω χαίρομαι που τα μοιράστηκα μαζί σας... Φιλιά πολλά πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ασωτος γιος
    ο mahler με εχωσε!!! Εσεις φταιτε! Απλα εγω καλεσα τους παντες!


    @Πνευματακι μου
    ταιριαζουμε σε μερικά στοιχεια, αλλά κυριως σε αυτο που λες για τους ανθρωπους που φωναζουν! Δε τους μπορω με τιποτα! Ειμαι ικανη να σηκωθω να φυγω αν μου φωναζουν! Ειναι πολυ ενοχλητικο και ειδικα μερικες διαπεραστικες φωνες που μου χαλανε την ισορροπια του συμπαντος μου!
    Επίσης ναι, το μελό με ξενερώνει απίστευτα! Ολοι εχουμε προβλήματα, αλλα δεν ξερω αν αυτα τ απροβληματα ενδιαφερουν και τους αλλους γυρω μας!

    Σε φιλώ γλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χάθηκε να σε έχω καθηγήτρια? Δε θα φώναζες ποτέ :P
    Φιλιάαα πολλα
    (καθυστερημένη απάντηση για άλλη μια φορά..είμαι απαράδεκτη το ξέρω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Free spirit μου θα το παίξω κι εγώ το παιχνιδάκι σου μόλις βρω χρόνο γιατί τις τελευταίες μέρες πνίγομαι :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Auto twra to eida, pou epestreya apo th fthinopwrinh mou narkh, xaxa!

    Free Spirit na mas sympathas alla sto Stylo den eimaste kai poly tou paixnidiou! Mas kolakeueis poly omws me thn prosklhsh sou, s'euxaristw kai ek merous tou polyasxolou stilith!!

    Kalh sou dynamh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή