8 Νοεμβρίου 2011

Magic Moments III


                 
Χρειάζομαι διάφορα τέτοια κίνητρα που και που, για να μου θυμίζουν αυτά που η καθημερινότητα με κάνει να ξεχνάω.
Πόδια γυμνά στο βρεγμένο γρασίδι,
η μυρωδιά ζεστής σοκολάτας με καρύδα ένα κρύο βράδυ Κυριακής,
μια μεγάλη αγκαλιά για καλημέρα,
ένα βιβλίο δίπλα στο τζάκι,
η γνώριμη μυρωδιά κάποιου που αγαπάς πολύ,
μια φωνή να σε γαληνεψει όταν το χρειάζεσαι,
τα χαμόγελα άνευ λόγου από αγνώστους και μη,
το ζεστό γάλα το πρωί,
η κουβέρτα που δεν μπορείς να αποχωριστείς όταν σε αγκαλιάσει,
ένας όμορφος λόγος την κατάλληλη στιγμή,
η ανυπομονησία για ένα ταξίδι,
τα γέλια μέχρι δακρύων για ασήμαντους λόγους,
τα ευχάριστα απρόοπτα,
η αισιοδοξία σου την ώρα που όλοι νομίζουν πως τα πάντα καταρρέουν,
η αίσθηση του ήλιου στο δέρμα,
οι φωνές των παιδιών που παίζουν,
τα σύννεφα από το παράθυρο,
η πίστη σε πράγματα που δε βλέπεις, μα ξέρεις πως υπάρχουν,
ο ενθουσιασμός που σε κάνει να θέλεις να αρχίσεις να χοροπηδάς στη μέση του δρόμου,
οι αναμνήσεις από περασμένες αγαπημένες στιγμές 
-και η σιγουριά πως το μέλλον θα είναι ακόμα πιο όμορφο!


Τόσοι λόγοι για να χαρεί κανείς.
Μικρές στιγμές ευτυχίας καθημερινά.
Δε χρειάζεται να την ψάχνουμε αλλού.
Τη ζούμε. Αρκεί να το συνειδητοποιήσουμε.

23 σχόλια:

  1. Μια φωνή που μπορεί να σε γαληνέψει.. τι όμορφα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. iperoxo!!! oti prepei meta apo mia diskoli mera...kalo sou vradi!!! filiaaa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο ωραία τα λες!! Έτσι είναι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να μην είναι ανάρτηση-σπόντα επειδή κλαψουρίζω συνέχεια! :P
    Πανέμορφο πραγματικά και ας "μην είχες έμπνευση αυτές τις μέρες" (φαντάσου να είχες δηλαδή)

    Υπέροχο το βίντεο.

    Σ'αγαπώω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...ανοίγει ο ήλιος την πόρτα και μπαίνει στο δωμάτιο
    ξαπλώνει μαζί σου, τα βλέφαρά σου φιλάει
    σε ξυπνάει...

    Ευχαριστώ που με περίμενες. Τί όμορφο ταξίδι! Αν και το ήξερα, δεν ξαφνιάστηκα...

    Υπόκλιση. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι ακριβώς, μέσα στα απλά ειν τα ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο!
    Μακάρι να μπορούσα να νιώσω πολλά από αυτά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ηφαιστίωνά μου,
    :)


    Levi,
    Φιλιάαα:)


    Claire μου,
    φιλί μεγάλο:)


    Σύννεφο,
    χαίρομαιιι:)


    Amaranth (ή μήπως να πω "μοιραίο γύναιο???" ε?)
    Αφού ακόμα κι όταν κλαψουρίζεις δεν μπορώ να σου αντισταθώ, πώς θα μπορούσε να είναι σπόντα;;; (πάει, δημόσιος διασυρμός πια...! χαχα)
    Σ'ευχαριστώ Αθηνάκι μου
    Φιλιάαα πολλά



    Dim μου,
    σταμάτα να είσαι τόσο άψογος σε κάθε σχόλιο, πραγματικά:)
    Με τι κίνηση απαντούν στις υποκλίσεις?
    Δεν ξέρω... Εγώ θα χαμογελούσα. Πάρε ένα χαμόγελο μεγάλο λοιπόν:)
    Και φυσικά εγώ ευχαριστώ για το video... Αν δε μου το είχες στείλει δε θα υπήρχε η ανάρτηση!


    Joan,
    σαλαλα?
    χαχαχ
    φιλί:)


    Freak,
    Μπορείιις!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πνευματάκι μου πόσο δίκιο έχεις. Τις ζούμε καθημερινά αυτές τις στιγμές αρκεί να 'χουμε μάτια που βλέπουν τα θετικά κι όχι μάτια που κοιτούν μόνο το μαύρο.
    Φιλάκια γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ααα! Το αγαπώ!
    Όσες φορές και να το δω με συγκινεί τόσο πολύ.. Ευχαριστώ που μου θύμισες κάτι που με έκανε να ξεχάσω την καθημερινότητα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Poly wraia kinhtra! Kai ti omorfo videaki, prwth fora to blepw!

    Panta aisiodoxh h Free Spirit, opws mas aresei :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μολις επεστρεψα στον κοσμο των blog, μετα απο πολυυυυ καιρο, και η δικη σ σελιδα ηταν απ'τις πρωτες που κοιταξα, γιατι παντα εχεις ενα ξεχωριστο τροπο να μας θυμιζεις οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο σοβαρα καμια φορα οσο νομιζουμε. Αν και στα μικρα κολλαμε πολλες φορες, θα πρεπε να χαιρομαστε και με τα μικρα...Γιατι αυτα τα καθημερινα γεμιζουν την ζωη μας! Ευχαριστω πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Daisy μου,
    αυτό:)
    Φιλιά!


    Blur,
    χαίρομαι πολυ... Καλό βράδυ:)


    Δόκιμε,
    εμένα να δεις πώς μ'αρέσει! χαχαχ
    φιλιά


    Φτερά,
    Καλώς μας ήρθες λοιπόν!
    Εγώ ευχαριστώ!!
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. υπέροχο βίντεο, απίθανη ανάρτηση. Το χαμόγελο δεν ξεκολλάει από τα χέιλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα και πολλά φιλιαααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. quaintrelle dandy,
    Σ'ευχαριστώω και χαίρομαι πολύ:)

    Κάποια
    :)


    Roundel,
    ΑΓΑΠΗ! :)


    Levi,
    hellooo:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εγώ πάντως στο τέλος γούρλωσα τα μάτια...
    πάρα πολύ ωραίο βιντεάκι Spiritaki μου :)))
    αχ!

    φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγνοείται το υπέροχο πνευματάκι!!

    Όποιος το βρει/δει να μας το φέρει εδώ!!

    Να νιώσεις την αναπνοή σε όλο το κορμί μαζί μ' ένα ψίθυρο "καλημέρα ή καληνύχτα" !!

    Να ξυπνάς ήρεμα μ' ένα φιλί της μαμάς!!

    Να είσαι τόσο υπέροχη & να μένεις στις πάντα σημαντικές λεπτομέρειες!!

    "Μη ξεχνάς ν' ανοίγετε το κουτάκι των αναμνήσεων και να το γεμίζετε με εικόνες, συναισθήματα, φωνές, αλήθειες, αγάπη και έμπρακτη σκέψη...

    Πάντα η ζωή έχει 2 όψεις, σίγουρα η μία θετική!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπάρχωωω ακόμαα :)
    Επιστρέφω λιαν συντόμως με ανάρτηση;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. απιθανο το βιντεακι .. ειδα το σχολιο σου στην πινκ και περασα να το δω... ευχαριστω!!

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή