25 Νοεμβρίου 2011

Say "who cares..!"

Θεσσαλονίκη.
Τρένο Παρασκευή πρωί. Ατέλειωτες οι ώρες, όμως πιο υπέροχα από υπέροχα.
Η φύση αποχαυνωτική. Τα χρώματα, ο ουρανός, τα σύννεφα, τα δέντρα, το χώμα, ο ήλιος.
Η γοητεία του κόσμου στο παράθυρό μου.

Και όταν έφτασα, με κέρδισαν οι δρόμοι.
Τα φώτα.
Οι άνθρωποι.
Ο όμορφος θόρυβος.
Οι μυρωδιές.

Και ύστερα, τα απρόοπτα. Τα όμορφα απρόοπτα.
Από δύο γίναμε δώδεκα,
και πήγαμε σε μέρη που δε θα πατούσα ποτέ το πόδι μου,
για να αποδειχθεί πως
όταν έχεις ωραία παρέα περνάς παντού καλά
-ακόμα και όταν κλείνεις 24 ώρες χωρίς ύπνο-!

Κάποιες στιγμές μέσα στο τριήμερο που πέρασα εκεί, έπιασα τον εαυτό μου να νιώθει μικρές ευτυχίες. Και αυτές τις στιγμές σκέφτομαι τώρα, όταν τα πράγματα δυσκολεύουν και με πιέζουν. Και όσες άλλες στιγμές ευτυχίας μου έχουν κόψει την ανάσα.
Και καταλήγω στο ότι, αυτό που λένε ότι η χαρά σου είναι στα δικά σου χέρια, ισχύει. Όσο κι αν προσπαθούν να σε γεμίσουν απαισιοδοξία, φόβο, άγχος, άλλο τόσο μπορείς κι εσύ να το αποφύγεις.
Τα πάντα είναι θέμα επιλογών.
Τι θα επιλέξεις να έχεις στη ζωή σου: την απαισιοδοξία τους ή τη μικρή σου ευτυχία.
Δεν είναι τα πάντα ρόδινα, το ξέρω - και το ζω.
Το καθημερινό άγχος είναι ατέλειωτο και βασανιστικό κάποιες φορές, αυτή η αβεβαιότητα για το μέλλον πολύ δυσάρεστη, και διάφορες καταστάσεις ιδιαίτερα ενοχλητικές.

Αλλά ξέρεις. Όλα είναι στο μυαλό σου αν το καλοσκεφτείς.





20 σχόλια:

  1. ax 8essaloniki!!! ola einai ontos sto mialo mas! filiaaa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη γενέτειρα,Θεσσαλονίκη. Να κυνηγάς αυτές τις μικρές αποδράσεις,σου κάνουν καλό και ξεφεύγεις από την καθημερινή ρουτίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγω θα πάω!
    Φοβερες εμπειριες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ ποσο ομορφη ειναι αυτη η ηλικια...
    Οι αγγελοι μαθαινουν να πετανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανεμορφη πολη η Θεσσαλονικη, πραγματι! Αυτες οι μικρες στιγμες κανουν την ζωη μας να εχει νοημα, γιατι οι μεγαλες σπανια ερχονται, και οταν ερχονται, πολλες φορες δεν τις καταλαβαινουμε οπως τις μικροτερες, τις φευγαλεες (maybe because we are afraid of the larger happiness)... Να περνας παντα ομορφα, οπου και να'σαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ότι αξίζει είναι οι στιγμές...

    Τέτοιες εκδρομές για σένα είναι σαν να βρίσκεσαι σ' ένα μαγικό τοπίο!!

    Ακόμα και να μην είναι μακριά πήγαινε και εκεί γύρω σου!!

    Να χαμογελάς υπέροχο πνευματάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πήγες Θεσσαλονίκη κουφαλίτσα;
    Αχ πόσο σε ζηλεύω... Μα δεν έχει κάτι ο αέρας της που σε μαγνητίζει;
    Πάντα τέτοια μικρό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Levi,
    φιλιάαα:)

    Αλεξάνδρα,
    ααυτό ακριβώς! Καλημέρα!

    Cουλα,
    καλά θα κάνεις, ήταν υπέροχα!
    φιλιά πολλά



    Έφηβε,
    :)
    Καλώς ήρθες και πάλι!


    Άσωτε,
    ..σε νιώθω.
    κι εμένα μου λείπει και η Θεσσαλονίκη και τα πρόσωπα που άφησα εκεί.


    Light,
    ακριβώς!
    κι εσύ να'σαι καλά
    φιλιά πολλα


    Vangel,
    οι στιγμές, ακριβώς.
    Φιλιά :)


    Πάνο,
    ναιιιι πήγααα :D
    Κάτι που σε μαγνητίζει, ακριβώς.
    Φιλιά Πανούλη μου
    (για το βιβλίο δεν έχω πει τίποτα ακόμα, αλλά ξέρεις ότι το ξέρω:P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ταξιδάκι ε; Και απ'ότι βλέπω πέρασες πολύ καλά! Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι μαγευτική πόλη!! :) Αυτές οι αποδράσεις από την καθημερινότητα είναι που μας κάνουν να αντέχουμε το άγχος και την πίεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία η Θεσσαλονίκη. Κι αυτό με τα απρόοπτα και το από 2 να γίνεστε 12 μόνο στη Θεσσαλονίκη νομίζω ότι συμβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ηφαιστίωνα,
    :)

    Claire,
    Έετσι :)

    Καλόπαιδο,
    Πραγματικά μόνο στη Θεσσαλονίκη:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευτυχια δεν ειναι στιγμες? Ναι λεω εγω! Ποσο ωραια ειναι τα τριημερα κ οχι μονο με καλη παρεα και ας ειναι και στην πιο "ασχημη" γωνια του κοσμου. αυτοματως γινεται ομορφη! Απο την παρε, τις αγκαλιες, τα γελια..ολα!

    Παντα τετοια ευχομαι!

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλα στο μυαλό μα και η ψευδαίσθηση κάποιες φορές αρκεί για να χρωματίσει την ψυχή μας... Καλά ταξίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σου ταξιδιάρικο πνεύμα! :)
    Ωραία επιλογή έκανες! Λόγω ιδιότητας κιόλας, μην ξεχνιόμαστε: Τα φαγητά και γλυκά της Θεσσαλονίκης είναι επίσης τρομερά!

    Φυσικά και όλα είναι στο μυαλό μας, αυτό είναι το φίλτρο που καθορίζει τι θα περάσει στο "δοχείο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μαρούλι μου,
    πού είσαι εσύ? :) όλα όμορφα?
    Κι εγώ λέω ένα μεγάλο ναι!
    Ακριβώς όπως τα περιγράφεις λοιπόν.
    Φιλιά πολλά γλυκό μου


    Estella μου,
    :)
    χαμόγελο μεγάλο


    Chef μου,
    Όολα της Θεσ/κης είναι τρομερά! :D
    Φιλιάα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο! Μπράβο σου που ζεις έτσι! Που επιλέγεις να κοιτάς από αυτή την σκοπιά! Είσαι κερδισμένη και νιώθεις και το ζεις τώρα και το χαίρεσαι!

    Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. και αυτή ακριβώς είναι η δουλειά των "στιγμών" ;)
    να μας κρατάνε καλή παρέα στα δύσκολα !!!
    αχ πολύ χαίρομαι που πέρασες ωραία στην πόλη μας...
    όσο για τα απρόοπτα... είναι η πηγή των καλών απροόπτων ;)
    χιχι
    φιλάκια μικρό μου
    και πάντα τέτοιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Joan μου,
    χαμόγελα πολλά:):):)


    Ροζούλι,
    Κι εσύ Θεσ/κη ε? Σας έρχομαι κι εγώ με το καλό, χεχε :D
    Φιλάααααααακια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή