31 Δεκεμβρίου 2011

Αγάπα, κόσμε.

Τελευταία μέρα του χρόνου. Τελευταία ανάρτηση του χρόνου. Η αγαπημένη μου κάθε φορά. Μοιάζουν όλα σαν να τελειώνουν και να αρχίζουν ξανά. Σαν να έχει κλείσει ένας κύκλος και να αρχίζει ένας άλλος.
Προσπαθώ να συγκεντρώσω τη σκέψη μου στον κύκλο που κλείνει. Είναι όμορφα περίεργο το πώς κάθε σκέψη αντανακλά και ένα συναίσθημα. Ή καλύτερα πολλά, πολλά συναισθήματα.
Χαρά. Χαρά για όσα έζησα και για τις στιγμές που μου έκοψαν την ανάσα. Ευγνωμοσύνη. Για όσα είχα, έχω, για τους ανθρώπους μου, για τα χέρια που με αγκάλιασαν, για τα στηρίγματά μου, για τις καταστάσεις που με πόνεσαν και με δίδαξαν, για όσα φαινομενικά είναι αδιάφορα μα για μένα είναι ολόκληρος ο κόσμος, για τα πρόσωπα που είτε ήρθαν είτε έφυγαν αλλά και για όσα είναι πάντα εδώ.
Νιώθω γοητευμένη από το μεγαλείο των στιγμών, των δικών μου, μικρών ευτυχιών. Νιώθω γαλήνη ξέροντας ότι δεν πέρασε μια μέρα χωρίς να χαμογελάσω. Γνωρίζοντας ότι έχω πετύχει μικρούς στόχους. Ότι προσπαθώ να γίνω καλύτερος άνθρωπος -απέναντι στον εαυτό μου και στους άλλους.
Νιώθω ότι όλα θα πάνε καλά. Μια σιγουριά λίγο παράλογη, αλλά ιδιαίτερα καθησυχαστική. Είναι αυτή η εμπιστοσύνη στη ζωή που δε γίνεται παρά να σε γεμίσει αισιοδοξία.

Αν συγκέντρωνα όλη μου τη ζωή σε μια λέξη, αυτή θα ήταν Αγάπη. Η αγαπημένη μου όλων.

Δεν εύχομαι τίποτα άλλο λοιπόν, πέρα από Αγάπη.
Λίγη σε κάθε μας πράξη, και όλα θα φαντάζουν πιο παραμυθένια. Και δε χρειάζονται δράκοι και βασίλισσες για να ζήσουμε από ένα παραμύθι ο καθένας.
Γράφουμε την ιστορία μας εδώ, τώρα. Και μπορεί πολύ απλά να είναι ένα όμορφο παραμύθι.


Αγάπα, κόσμε.
Δεν τελειώνει ποτέ η Αγάπη.
Ποτέ.







18 σχόλια:

  1. C:
    Καλη χρονιά και καλή επιτυχια στις πανελληνιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγάπη αγάπη αγάπη,η μόνη σωτηρία!
    Εύχομαι τα καλύτερα Πνευματάκι!!
    Φιλιά πολλά κι ένα χαρούμενο 2012!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kat μου,
    δε δίνω φέτος πανελλήνιες, του χρόνου δίνω αλλά δεν πειράζει, κρατάω την ευχή σου για τότε!
    Καλή σου χρονιά:)



    Ziggy μου,
    πού είσαι εσύ? :)
    Να έχεις μια υπέροχη χρονιά!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την επόμενη χρονιά θα πετύχουμε περισσότερα.. εύχομαι!
    Καλή χρονιά με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγάπη μόνο αγάπη! :)

    Καλή χρονιά κι από δω! Και να συνεχίσεις να γράφεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η αισιοδοξία είναι μονόδρομος, η αγάπη έχει παρακλάδια! ;)

    Καλό μου
    μικρό μου
    κ όμορφο κοριτσάκι μου
    σου εύχομαι τα καλύτερα κ τα ομορφότερα να τα βρεις στον χρόνο που έρχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονία. Σου εύχομαι να παραμείνεις ένα ελεύθερο πνεύμα και να συνεχίσεις πάντα να γράφεις μικρές ομορφιές όπως και αυτή. Αγάπη πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά! Καλή χρονιά! Εύχομαι ότι καλύτερο για το 2012 για σένα και αυτούς που αγαπάς! Υγεία, αγάπη, ηρεμία! Πολλά πολλά φιλιά και να περνάς υπέροχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά γεμάτη ευτυχία,χαμόγελα και μια τεράστια δόση ΑΓΑΠΗΣ. All you need is love... bohem και άγιος ο Θεός... :P Χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ξέρεις... Νομίζω ότι όταν καταλάβουμε όλοι μας ότι όση αγάπη δίνεις, τόση παίρνεις, τότε θα καταλάβουμε ότι μπορούμε να γίνουμε ευτυχισμένοι.
    Κι εύχομαι το 2012 να είναι έτσι. Αγάπη κι ευτυχία παντού.
    Φιλιά πολλά μικρό μου σκατούλι και καλό ποδαρικό στη νέα χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά με πολύ αγάπη λοιπόν :)
    Η αγάπη άλλωστε σε οδηγεί στα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή χρονιά, μικρή μου. Να χαμογελάς πάντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά σε όλους!!
    Φιλί στον καθένα ξεχωριστά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μοιραζόμαστε την ίδια αισιοδοξία, πως όλα θα πάνε καλά. :)
    Καλή χρονιά, με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φυσικα και θα πάνε Λενάκι μου:)
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ετσι για να γινω και λιγο σποιλερ αλλα ρεαλιστικος σποιλερ... δεν γινεται να τους αγαπας ολους :)

    Καλη χρονια κ απο εδω μικρο ζιζανιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλη χρονια να έχουμε... με πολλή πολλή πολλή πολλή αγάπη. νομίζω ότι τη χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή