19 Δεκεμβρίου 2011

Winter Skies.

Χριστούγεννα.
Και ίσως τα πρώτα που δε με έχουν βάλει στο κλίμα τους ιδιαίτερα. Σκέφτομαι μόνο τις μέρες που θα έχω ελεύθερες. Όχι φωτάκια και χριστουγεννιάτικα δέντρα και δώρα όπως πάντα... Σκέφτομαι ότι θα έχω χρόνο να κουλουριαστώ στην καρέκλα της βεράντας μου τη νύχτα -ίσως με βροχή, ίσως και όχι-, για να κοιτάω από κει τους δρόμους και τους ανθρώπους που περνούν. Τις βραδινές βόλτες που θα κάνω με αγαπημένα πρόσωπα, να μιλάμε ατέλειωτα και να γελάμε και να κλαίμε και να φωνάζουμε και να ψιθυρίζουμε και να παίζουμε με τις ομπρέλες. Τα πρωινά που θα μπορώ να βγαίνω και να αναπνέω τον κρύο άερα όταν βγαίνει ο ήλιος, χωρίς να πρέπει να κοιτάω το ρολόι. Τις μεγάλες οικογενειακές συγκεντρώσεις. Τις ώρες που θα μπορώ να σκεφτώ με τα μάτια κλειστά στο πάτωμα. Να περνούν από μπροστά μου στιγμές, ευτυχίες, νεράιδες και ουράνια τόξα, δάκρυα και μελαγχολίες.
Όλα μαζί. Γιατί μου λείπουν.
Αυτά περιμένω φέτος. Εναγωνίως.

Και αν ζητούσα πραγματικά ό,τι ήθελα, αυτό θα ήταν να μου χτυπήσει την πόρτα εκείνη με την οποία πριν ένα χρόνο κάναμε όνειρα για φέτος, και όλα να είναι όμορφα και ρόδινα.
Και να ζωγραφίζουμε πάλι χριστουγεννιάτικα δέντρα, και να τραγουδάμε στο κρύο για να ξεχάσουμε το πόσο παγωμένες είμαστε. 







14 σχόλια:

  1. αχχχχ μια από τα ίδια..
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεκούραστα και Χαρούμενα Χριστούγεννα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές γιορτές!

    Να περασεις σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ό,τι εύχεσαι να το πάθεις! Μα και να μην το πάθεις αφού θα'χεις ρουφήξει τις στιγμές που θες μέχρι το μεδούλι θα το'χεις πάθει χωρίς να το 'χεις καταλάβει...
    Ελπίζω να βγάζει νόημα όλο αυτό :)
    Φιλάκι πνευματάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γλυκό μου κοριτσάκι με το νεραϊδένιο σου μυαλό χιχι..
    εύχομαι φέτος να σε επισκεφτεί γρήγορα η καλή σου νεράιδα και να σου εκπληρώσει όοοοολα σου τα όνειρα.
    και κυρίως, να έχει ένα καυτό καυτό ραβδάκι και να εξαφανίσει αυτή την παγωμάρα που τόσο σε στεναχωρεί ;)
    τη θυμάμαι..
    τα είχαμε ξαναπεί...
    και αν σε πονάει τόσο
    ζέστανε εσύ ένα ραβδάκι και τρέχα ;)
    φιλιά παραμυθένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σκέφτηκες να πας εσύ να της χτυπήσεις την πόρτα? Απλά σε περίπτωση που σκέφτεται το ίδιο με σένα.
    Ζεστά Χριστούγεννα σου εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό παιδί,
    καλά Χριστούγεννα καλόπαιδο:)


    κουλη μου,
    merry christmas!


    Daisy μου,
    Βγάζει γλυκιά μου!
    Σ'ευχαριστώ πολύ...
    Καλά Χριστούγεννα
    :)


    Ροζούλα μου,
    πόσο μ'αρέσει όταν σχολιάζεις? :)
    Λέω να αρχίσω να ζεσταίνω το ραβδάκι μου....;)
    Φιλάκια πολλά γλυκιά μου
    καλά Χριστούγεννα!


    Τερατάκι,
    πού είσαι εσύ?
    :)
    Είπες κουβέντα... Η αλήθεια είναι ότι έχω σκεφτεί να το κάνω. you never know.
    καλά Χριστούγεννα τερατίνιιι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σωστό το Τέρας.
    Σου εύχομαι τις ομορφότερες γιορτές μικρό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΠΙΤΣΑ ΠΙΤΣΑ ΠΙΤΣΑ ΠΙΤΣΑ ΠΙΤΣΑΑΑ:D
    Επιτέλους! Θα άρχιζα να ανησυχώ!

    τι κάνεις πες μου και μετά ευχόμαστε κιόλας:):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα! Αγάπη, χαρά, ευτυχία και πρώτα απ' όλα υγεία εύχομαι σε εσένα και αυτούς που αγαπάς! Να περάσεις υπέροχα!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kalh xekourash, me mia koupa gala kai polla mpiskota :)

    Ase tis egnoies pisw sto 2011, kai xekina na katastrwneis ta nea sou oneiropola sxedia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαχαχ ευχαριστώ Δόκιμέ μου!

    Επίσης, να περάσεις υπέροχα τόσο αύριο όσο και το 2012 ολόκληρο;)
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή