23 Μαρτίου 2012

Υποσχέσεις

Φοβάμαι.
Πρέπει να το παραδεχτώ. Φοβάμαι.

Κυρίως γιατί έχω αρχίσει να σκέφτομαι τον εαυτό μου μελλοντικά.
Έπρεπε να το κάνω κι αυτό, και δεν ξέρω τι να σκεφτώ. Δε θέλω να γίνω ανθρωπάκος. Δε θέλω να μπω σ'ένα κουτί.
Θέλω να κάνω κάτι μεγάλο στη ζωή μου. Κάτι πολύ, πολύ μεγάλο.

Μα αυτό είναι ειρωνεία γιατί πλέον δεν έχω αρκετό χρόνο για τεράστια όνειρα.
Και αυτό ήταν που ήθελα να αποφύγω.

Κάτι πάει στραβά.
Θα το βρω και θα του δώσω να καταλάβει ότι δεν μπορεί να με κάνει ό,τι θέλει.
Και τα όνειρά μου θα είναι πάλι πιο μεγάλα κι από τεράστια.
Το υπόσχομαι.
Μου το υπόσχομαι.

17 σχόλια:

  1. Αν αρχίσουμε να συνοριοποιούμε τα όνειρα τότε είμαστε χαμένοι. Δώσε όση έκταση θες στα όνειρά σου... καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχει νόημα στο να βάζουμε όρια στα όνειρα μας. Από τη στιγμή που θέλουμε κάτι πρέπει να το κυνηγήσουμε, όσο αδύνατο και αν φαντάζει. Και, στη τελική, ποιος ορίζει τι είναι αδύνατο και τι όχι;


    -Πολύ όμορφο blog, γράφεις υπέροχα (: -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με πετυχαίνεις σε φάση που σκέφτομαι ακριβώς το ίδιο.Απλά προσπάθησε να έχεις στο νου σου(κι εγώ το παλεύω,δεν είναι εύκολο)ότι αυτά τα "μεγάλα" που θέλουμε να κάνουμε ίσως να κρύβονται κάτω από τη μύτη μας σε κάτι πράγματα "μικρά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οι υποσχέσεις που δίνουμε στον εαυτό μας είναι οι πιο σημαντικές γιατί αν τον προδόσουμε δεν μπορούμε να αποφύγουμε τις ενοχές..
    εσύ πνευματάκι μου είμαι σίγουρη ότι δε θα προδόσεις τα όνειρα και τον εαυτό σου.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τα ονειρα ειναι πλασμενα για να ξεγευγουν απο τους τοιχους της ψυχης και του μυαλου... αστα να πεταξουν και να σε παρασυρουν μαζι τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να στο πω κι αλλιώς? Εκπτώσεις στα όνειρα δεν κάνουμε. Όνειρα είναι, αν δεν είναι αυτά μεγάλα, τότε τί ?
    Καθόλου να μη φοβάσαι, εσύ είσαι ελεύθερο πνεύμα ;)
    Φιλάκια πολλά *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνος πάντα υπάρχει. Πολύς. Και δεν είναι ποτέ αργά για να ξεκινήσεις να πραγματοποιείς αυτό που ονειρεύεσαι. Απλά επειδή στο τέλος ότι έκανες μετρά, και όχι ότι ονειρεύτηκες, πιάσε δουλειά! Σου το λέω με αγάπη, γιατί μια φάση παρόμοια την περνώ κι εγώ. Σου έχω εμπιστοσύνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ έχω κάτι σαν διακόπτη μέσα μου. Όποτε πάω να σκεφτώ το μέλλον μου, να κάνω όνειρα, ο διακόπτης αυτός πέφτει και δε με αφήνει να σκεφτώ τίποτα. Μπορώ να δω το πολύ ένα μήνα άργοτερα και να φανταστώ πράγματα. Τίποτα παραπάνω. Αλλά ρε γαμώτο, έχω μία τρομερή αισιοδοξία για το μέλλον. Όσο σκατά κι αν γίνονται τα πράγματα γύρω μας, η αισιοδοξία μου συνεχίζει να υπάρχει. Νομίζω ότι κάτι θα αλλάξει πολύ σύντομα! Δεν είναι και τόσο καλό αυτό βέβαια, γιατί κάποια στιγμή θα πέσω από το ροζ συννεφάκι και θα χτυπήσω τον πισινό μου και θα πονέσω!
    Φιλιά και μη φοβάσαι.. όλα θα πάνε καλά!
    ΥΓ. Αν με χτυπήσει αυτοκίνητο το απόγευμα και επιζήσω, έλα στο νοσοκομείο με εκτυπωμένα τα σχόλια και τρίψτα μου στη μούρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νικόλα,
    Κανένα όριο. Πραγματικά κανένα.
    φιλί


    Alien,
    DREAM BIG!
    Ευχαριστώ πολύ!
    φιλί


    loli,
    αυτό σκέφτομαι ταυτόχρονα..
    μπορεί το ένα μεγάλο που θα κάνω να είναι πολλά συγκεντρωμένα μικρά.
    ποιος ξέρει...
    φιλί



    Daisy μου,
    το εύχομαι..
    φιλιά (2, το ένα για το μικρό μας έχουμε πει!)


    Ελένη,
    exactly:)


    Lyriel,
    έτσι...dream big dream big dream big!
    Αφού ονειρευόμαστε που ονρειρευόμαστε... ας είναι μεγαλοπρεπώς;)
    φιλί


    τέρας,
    προσπαθώ. πραγματικά.
    κι ευχαριστώ...:)
    φιλί


    Αυτή,
    Κι εγώ έχω... συνήθως. Γι'αυτό έχω μια τρομερή ανησυχία τώρα. Γιατί την ψάχνω και δεν τη βρίσκω. Αλλά θα τη βρω!
    Φιλί
    και θα στα φέρω τα σχόλια μαζί με την ανάρτηση! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η μόνη παγίδα είναι να λες ότι τελειώνει ο χρόνος για να κάνεις κάτι μεγάλο. Απ την άλλη είναι και παγίδα να λες υπάρχει χρόνος και να μην κάνεις τίποτα. Δε βοήθησα και πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένας καθηγητής μου, είπε πρόσφατα πως όταν ο χρόνος που έχουμε δεν μας φτάνει για να κάνουμε όλα αυτά που θέλουμε μέσα στην ημέρα, τότε είμαστε ελεύθεροι. Όταν αρχίζει να μας πιέζει ο χρόνος ξεκινάνε να στενέυουν και τα όρια της ελευθερίας μας. Έχεις αύθωνο χρόνο για να ονειρευτείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό παιδί,
    Δεν ξέρω αν χωράει βοήθεια...
    Αν και αυτό που λες και πάλι είναι σωστό.
    φιλί
    :)


    Ανώνυμε/η,
    όταν ο χρόνος που έχεις ΔΕ σου φτάνει, είναι το ίδιο με το να σε πιέζει ο χρόνος. Ίσως να ήθελες να γράψεις όταν μας φτάνει ο χρόνος για να κάνουμε όσα θέλουμε. Γιατί νομίζω όταν δεν υπάρχει χρόνος αυτόματα πιέζεσαι και στενεύουν τα όρια της ελευθερίας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και καλά κάνεις και σου το υπόσχεσαι, και καλά θα κάνεις να τηρήσεις την υπόσχεσή σου, μακάρι να τα καταφέρουμε κι εμείς=)
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. το ίδιο πιστεύω εγώ για εμένα...
    και ακούγοντας σε απορώ γιατί θεωρώ οτι εσύ έχεις όσο χρόνο θες...
    και ακούγοντας με ένας 50ρης θα απορεί γιατί θα θεωρεί οτι εγώ έχω όσο χρόνο θέλω...
    ...
    και αυτό δεν τελειώνει ποτέ
    γιατί απλά είναι στην ανθρώπινη φύση..
    γι'αυτό απόλαυσε τις ανησυχίες σου και κάντες δημιουργικές όσο μπορείς...
    ποτέ δεν θα είναι αρκετό για σένα όμως σκέψου πως κάποιοι ούτε κάν ξέρουν οτι υπάρχει κι αυτή η πλευρά τους ;)

    σμουτςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σας
    ειμαι μπλογκερ
    εχω 2 μπλογκ
    στο ενα γραφω για ελληνικα περιοδικα :
    http://mag-gr.blogspot.com
    και στο αλλο γραφω για ελληνικα μπλογκ :
    http://blogo-gr.blogspot.com
    Θα ηθελα να ρωτησω αν ενδιαφερεται καποιος-α (ενας ή και περισσοτεροι) για συνεργασια. Θα πρεπει να διαβαζει σε τακτικη βαση ελληνικα περιοδικα και μπλογκ και να γραφει γι' αυτα. Οχι ομως απλη αντιγραφη. Τα ποστ απλα θα αντλουν υλικο, εμπνευση απο τα περιοδικα και τα μπλογκ και θα εχουν περιληψεις, αποσπασματα, σχολια, φωτογραφιες, τι μας αρεσε και τι οχι και διαφορα αλλα. Οποιος-α θελει ας μου στειλει e-mail : stefanos_andrul@yahoo.com
    Οποιος-α θελει ας γινει μελος στα μπλογκ μου και να μου πει το δικο του μπλογκ να το δω και να γινω μελος.
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τον ιδιο φοβο εχω κι εγω! σε λιγο τελειωνω το λυκειο! και τι θα απογινω? τι θα κανω στη σωη μου? φοβαμαι! θελω κι εγω να μεγαλουργησω! ομως πως? τι ειναι αυτο που παει στραβα? φιλια! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να περιορίσει τα όνειρά σου...
    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή