9 Απριλίου 2012

Ο ήρωας.

Σήμερα θα έγραφα για έναν ήρωα.
Τον ήρωα που γνώρισα πριν μια εβδομάδα.
Ένα ελεύθερο πνεύμα.

Μα δεν μπορώ.
Νομίζω ότι πνεύματα σαν τα δικά του δεν πιάνονται σε λέξεις.
Ούτε καν σε σκέψεις.
Δεν μπορώ να τον πιάσω πια.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι βρέθηκε δίπλα μου για μερικές στιγμές.
Με τη θέλησή του.
Και έφευγε το ίδιο εύκολα με τον τρόπο που ερχόταν.
Όποτε ήθελε.

Τον αγάπησα.

Νομίζω ότι πάντα τον αγαπούσα.

Τώρα δεν είναι δίπλα μου.
Ή μπορεί και να είναι.
Δεν μπορώ να τον πιάσω πια.

Είχα εκστασιαστεί τόσο,
που προσπαθούσα να βρω έναν τρόπο να αποδείξω στον εαυτό μου
ότι υπήρξε.
Και βρήκα
γιατί μου έκλεψε την κάμερα με το υπέροχο θράσος του
και έβγαλε φωτογραφίες.
Όχι τον εαυτό του.
Τον κόσμο του.
Και μετά μου την έδωσε.
Ύπουλα. Με τον ίδιο τρόπο που την πήρε.


Μπορώ απλά να τον αγαπώ. Σιωπηλά.
Αλλά θα το ξέρει. Είμαι σίγουρη.
Πρέπει να τα ξέρει όλα
κι ας μη λέει κουβέντα.
Και ορκίζομαι
ότι κάθε φορά που του έλεγα
"Αγάπη",
εκείνος απαντούσε
"Φως".


Αγάπη και Φως, όμορφε ήρωα.
 ∞
  

11 σχόλια:

  1. Όταν είδα το σημείο "που μου έκλεψε την κάμερα" σταμάτησα να διαβάζω και λέω πάει χάζεψε κι αυτή. Θεωρεί ήρωα κανέναν Πακιστανό που κλέβει κάμερες. Μετά κατάλαβα ότι μάλλον εγώ έχω χαζέψει. Να με συμπαθάς, είναι πρωί..

    Πολύ ωραίο κείμενο..
    Καλημέρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο κείμενο. Το σημείο με την φωτογραφική δε.... mind-blowing!

    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο κείμενο!
    Μου θύμισε μερικά παρόμοια της Γώγου...

    καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εικόνες που παγώνουν στιγμές
    φωτογραφίες
    ιστορίες που ζεσταίνουν εσώψυχα
    και δοκιμάζουν
    και διακοσμούν
    κατάσαρκα πάνω στα χείλη
    στις κόρες των ματιών
    στις μυρωδιές που μοιράζεσαι.

    "αγάπης φως της γης ταξίδια"

    Ζήλεψα πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον όλοι χρειαζόμαστε τους ήρωες μας. Το τέλειο είναι όταν είσαι εσύ ο ήρωας του ήρωά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπαρχουν τελικα τετοια ατομα, ε? Και εγω που ειχα αρχισει να πιστευω πως οι ηρωες ειχαν πια χαθει στον κοσμο των παραμυθιων...Wonderful μικρο μου spirit...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλη Ανασταση και Καλο Πάσχα πνευματακι μου!!!

    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις!!!

    Ελπιζω καποτε να βρεις τον ηρωα σου, που ομως δε θα χρειαζεται να φευγει!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nα περάσεις όμορφα πνευματάκι...
    Δυστυχώς τα ελεύθερα πνεύματα έτσι είναι ώρες-ώρες..
    Αλλά πάντα επιστρέφουν ;) να το ξέρεις αυτό και να το θυμάσαι!

    Σε φιλώ,να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτή,
    χαχαχ καταλαβαίνω μην αγχώνεσαι. το πρωί είναι δύσκολη ώρα!
    φιλί


    Δανάη,
    χαίρομαι που σ'άρεσε!
    φιλί


    Δανάη,
    Τιμή μου!
    φιλί


    Dim,
    πόσο μου έλειψαν τα σχόλιά σου;
    η ειρωνεία είναι ότι κι εγώ ζηλεύω την Αντωνία εκείνων των στιγμών.
    φιλί


    Τέρας,
    ακριβώς!
    ακριβώς ακριβώς ακριβώς!
    φιλί!!


    Light,
    υπάρχουν...
    ακόμα!
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Coυλα,
    Να περάσεις κι εσύ πανέμορφα!
    φιλί


    Ziggy,
    αυτό πιστεύω κι εγώ.
    επιστρέφουν.
    φιλί
    να περάσεις κι εσύ τέλεια


    Princess,
    ευχαριστώ πολύ!
    καλώς μου ήρθες

    ΑπάντησηΔιαγραφή