18 Απριλίου 2012

Χρώματα





Τις προάλλες μάγεψα τα χέρια μου.
Αλήθεια! Τα έκανα πινέλα, και έβαψα λίγο από τον κόσμο μου.
Με όλα τα χρώματα που είχα.
Μετά τα έκανα χρωματιστά μολύβια
και τα έβαλα να φτιάξουν μια νεράιδα για ένα κοριτσάκι.
Τις αγαπάει, γι'αυτό και υπάρχουν.
Μετά ήρθαν στην αρχική τους μορφή,
και τα έβαλα να σκορπίσουν Αγάπη.
Έγραψαν την αγάπη,
ζωγράφισαν την αγάπη,
άγγιξαν την αγάπη,
αγκάλιασαν σφιχτά την αγάπη.
Κι ύστερα ορκίζομαι 
ότι χωρίς να κάνω τίποτα
τα έβλεπα να αναβλύζουν Φως.

Ξέρεις, είναι που η ευτυχία γίνεται αντιληπτή στο παραμικρό κύτταρο του οργανισμού.


Τελικά τα χρώματα μπήκαν μέσα στα χέρια μου.
Ναι.
Και έχω γεμίσει χρώματα.
Ακόμα και στην καρδιά μου.
Και όταν περπατάω αφήνω πίσω μου ουράνια τόξα.






9 σχόλια:

  1. αααααααααααααα
    έλα κι απο δω και πιάσε τα πάντα
    τα πάντα όμως..
    θα τα βρείς ήδη χρωματιστά και θα τα κάνεις πολύχρωμα :)
    πολύ πολύ όμορφη ιδέα απο ένα τόοοοοοοοσο όμορφο κοριτσάκι ;)
    σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ροζούλι
    έεεερχομαι!!!
    θα μ'αναγνωρίσεις, είμαι ουράνιο τόξο.
    φιλί


    tall girl,
    αμέε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πως μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση. Είναι υπέροχα Free Spirit μου πραγματικά πανέμορφα. Τι πιο αισιόδοξο απ'το χρώμα στη ζωή μας σε όποιαδήποτε μορφή!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 366 ημέρες ευτυχίας βλέπω..
    Μου αρέσει η αισιοδοξία σου!

    Τα χρώματα υπέροχα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. aenima μου,
    ααακριβώς!
    φιλί


    αυτή,
    και παραδίπλα η ιστορία της Β λυκείου
    :P
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα πιο όμορφα χρώματα
    που διάβασα ποτέ...

    και το είδα το ουράνιο τόξο σου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή