23 Απριλίου 2012

Για πόσο ακόμα;

Και κάπου ανάμεσα στον Πλάτωνα και το Σωκράτη,
τα ανώμαλα ρήματα και την απρόσωπη σύνταξη,
σήκωσα το κεφάλι μου.
Ο κόσμος ήταν εκεί. Ακόμα.
Έξω από το παράθυρο.
Έξω από το διαγώνισμά μου.
Τα δέντρα, ο ουρανός, τα λουλούδια.
Ήταν ακόμα εκεί.
Κι εγώ εδώ.
Ο ήλιος ήταν εκεί.
Μου φώναζε και έκανα πως δεν ακούω.
Αλλά άκουγα.
Και ήταν τόσο κρίμα που παράκουσα το ένστικτό μου
και δεν άφησα το στυλό κάτω,
δεν πέταξα το διαγώνισμα στα σκουπίδια,
ούτε σηκώθηκα να τρέξω έξω
να ξαπλώσω στο χορτάρι.
Συνέχισα να γράφω,
υπάκουα και ήσυχα.



11 σχόλια:

  1. Υπομονή σε λίγο καιρό όλα θα είναι καλύτερα για σας που ξεμπερδεύετε από ότι κατάλαβα..
    Και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :))
    το σχολείο που πήγαινα ήταν ψηλά και σχεδόν μέσα στο δάσος...
    απο τα μικρά παράθυρα που μας είχαν βλέπαμε ουρανό και θάλασσα...
    υπήρχαν λοιπόν πολλές φορές που με την κολλητή μου ζηλέψαμε τα αεροπλάνα που περνούσαν και τα πλοία που φεύγαν ευχόμενες να είμασταν μέσα σε αυτά ;)
    αυτή είναι η γλύκα που σε λίγα χρόνια θα σου μείνει..
    ζήσε όσο πιο έντονα μπορείς αυτά τα χρόνια σου γιατί μας το λέγανε κι εμάς και δεν το πιστεύαμε..
    δεν ξανάρχονται ;)
    φιλάκια γλυκουλίνι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτός ο ήλιος μας πάει πολύ!
    τυλίχτε τον να τον δούμε αργότερα
    που θα `χουμε χρόνο...~)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο κόσμος εκεί είναι, δε φεύγει και σε περιμένει. Εκεί είναι, δε φεύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφο...τα πράγματα όμως,ο ήλιος,τα δέντρα,θα είναι πάντα εκεί..εσύ απλώς πρέπει να τα αναζητήσεις...καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. phantom,
    για την ακρίβεια σ'έναν χρόνο ξεμπερδεύω. θα'ρθει, πού θα πάει...
    φιλί


    ροζούλι,
    define "έντονα"
    :P


    on the loose,
    θα'χουμε;


    sarper,
    αυτός εκεί είναι.
    εγώ γιατί είμαι εδώ και δεν είμαι εκεί;


    blah blah,
    είμαι σίγουρη πως είναι και θα είναι εκεί.
    αλλά θα ήθελα κι εγώ να είμαι εκεί και να μην είμαι εδώ. γενικά.
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αει βρε που θες και διευκρινίσεις
    χαχαχα...
    δεν σε φοβάμαι εσένα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και που θα έβρισκες λίγο χορτάρι; Και που θα περίσσευε λίγος ήλιος πίσω από τις πολυκατοικίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nice one, με εκφράζει αρκετά αυτόν τον καιρό (και τους περισσότερους μαθητές/φοιτητές).
    Γιατί δεν υπακούμε στα ένστικτα μας; Μάλλον έτσι μας έμαθε η κοινωνία

    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ροζούλι,
    εντάξει δε θέλω:)

    estella,
    υπάρχουν.
    αλήθεια, υπάρχουν.


    δανάη,
    υποθέτω...
    φιλί:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. όπου τ' όνειρο ανεφάρμοστο...
    Ξενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή