15 Ιουλίου 2012

Κύκλοι.

Πιστεύω πως η ζωή είναι κύκλοι. Τέλειοι κύκλοι. Όταν κλείνει ένας, ανοίγει ένας άλλος. Αρκεί να έχεις αφήσει τον προηγούμενο να κλείσει. Αλλιώς μένεις στάσιμος ή, χειρότερα ακόμα, κάνεις βήματα πίσω. 

Σήμερα κοίταξα πίσω μετά από καιρό.
Διάβασα παλιές μου αναρτήσεις, είδα ξανά παλιές φωτογραφίες, έζησα στιγμές του παρελθόντος. Και έμεινα έκπληκτη με το πόσα πράγματα μπορούν να αλλάξουν μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα.
Μπήκα σε κύκλους του τότε και πρέπει να αποδεχτώ ότι κάποια πράγματα μου λείπουν. Ακόμα κι αν δε θέλω να τα αφήνω να μου λείπουν. Αλλά μάλλον πολύ θεωρητικά -ως όμορφες στιγμές. Συνειδητοποίησα ότι οφείλω να ανησυχώ πολύ λιγότερο. Είναι αστείο να βλέπεις καταστάσεις για τις οποίες κάποτε αγωνιούσες, τώρα να είναι απλά στιγμές του παρελθόντος που πέρασαν. Τα πάντα περνούν. Όλα είναι στιγμές, απλές στιγμές που περνούν. Και ίσως να πρέπει να βάζουμε προτεραιότητες σχετικά με το ποιες πρέπει να έχουν την προσοχή μας και ποιες όχι.
Τα πάντα περνούν εκτός αν δε θες εσύ ο ίδιος να περάσουν. Γιατί ξέρεις πόση δύναμη έχει το μυαλό;
Μπορεί να σε βάλει να θλίβεσαι για κάτι που έχασες, την ώρα που θα μπορούσες να βγεις έξω και να κερδίσεις κάτι άλλο. Μπορεί να σε βάλει να φοβάσαι για κάτι, την ώρα που θα μπορούσες να βρεις τη δύναμη να ξεπεράσεις τον εαυτό σου. Μπορεί να σε κάνει να πιστεύεις πως για ό,τι σου συμβαίνει φταίνε οι γύρω σου, όχι εσύ.
Μπορεί να σε κάνει να πιστεύεις ότι η ευτυχία σου εξαρτάται από κάποιον άλλο.
Μα, δες. Κανείς δεν έχει στα χέρια του τη ζωή σου πέρα από σένα. Κανείς δεν έχει στα χέρια του τη ζωή σου πέρα από σένα. Ακούς;

Δεν υπάρχουν άνθρωποι που θα φροντίσουν να αποκαταστήσουν την ευτυχία σου -άλλωστε αυτή είναι τρόπος ζωής. Υπάρχουν άνθρωποι που θα χαρούν αν τη βρεις.
Δεν υπάρχουν άνθρωποι που θα σου πουν πώς να φτάσεις την ευτυχία. Μπορούν να σου πουν μόνο πώς βρήκαν τη δική τους. Αν θες να ακολουθήσεις το δρόμο τους, θα πας μόνος σου. Δε θα σε πάει κανείς.

Μια μέρα τη φορά.
Ένα ξύπνημα τη φορά.
Ένα βήμα τη φορά.
Μια στιγμή τη φορά.
Μια αναπνοή τη φορά.
Και κάπως έτσι συνεχίζουμε, στο δρόμο που έχει διαλέξει ο καθένας.

18 σχόλια:

  1. Έτσι ακριβώς.. να κλείνουν οι κύκλοι και να προχωράμε.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιστεύω πως η ζωή είναι κύκλοι. Τέλειοι κύκλοι. Όταν κλείνει ένας, ανοίγει ένας άλλος. Αρκεί να έχεις αφήσει τον προηγούμενο να κλείσει. Αλλιώς μένεις στάσιμος ή, χειρότερα ακόμα, κάνεις βήματα πίσω. " -->

    Το πόσο συμφωνώ δεν περιγράφεται... Το ίδιο αναλογιζομουν τις προάλλες και για τη δική μου τη ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το βράδυ που ξεκίνησα το μπλογκ μου ήταν γιατί ήθελα να μιλήσω σε κάποιον και ήταν πολύ αργά για να ανησυχήσω τον οποιοδήποτε απλά για σκέψεις...

    κάποια στιγμή κοίταξα κι εγώ παλιές αναρτήσεις όπως έκανες κι εσύ...
    είναι απίστευτο αυτό που λες..
    πως αλλάζουν γρήγορα τα πράγματα, τα συναισθήματα, σαν ένα κομψό ημερολόγιο που γράφεις όσα θες και εσύ ξέρεις τα υπόλοιπα ;)

    είναι όμορφοι αυτοί οι κύκλοι...
    δεν κλείνουν πάντα όλοι, ή τουλάχιστον δεν κλείνουν πάντα όλοι ομαλά.. το τέλειο είναι να μπορούν να συνυπάρξουν μέσα μας με τους νέους κύκλους που ανοίγουν ;)

    Κυκλικά φιλιά ;Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπαρχει ενας και μονο κυκλος στη ζωη μου οπου εχω κανει χιλιαδες πισωγυρισματα..
    ειναι ο μονος που δεν εχω μπορει αποδεχτει ουτε το ανοιγμα του, ουτε εχω δυναμη για το κλεισιμο του
    παλευω να τον κρατησω οπως εχει, μια κατασταση ουτε κρυο, ουτε ζεστη που ομως και μονο που υπαρχει πολλες φορες μου δινει χαμογελο

    χχμμμ ευτυχια ειναι διαφορες φασεις στη ζωη του καθενα μας που εξαρτωνται απο διαφορους εξωγενεις αλλα και εσωγενεις παραγοντες

    ερχεται, φευγει και σιγουρα κατι που ηταν ευτυχια για μενα στα 20 μου, δεν ειναι σημερα

    το αντιθετο της ευτυχιας δεν ειναι παντα η δυστυχια, ετσι το αντιλαμβανομαι εγω τουλαχιστον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ χαίρομαι για σένα που τα συνειδητοποιείς όλα αυτά τόσο μικρή! Εμένα μου πήρε λίγο παραπάνω..αλλά κάλλιο αργά παρά αργότερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι ακριβώς είναι. Ειδικά η προτελευταία παράγραφος με έβαλε σε σκέψεις...
    Καλό μεσημέρι=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ποτέ δεν την είδα σαν κύκλο τη ζωή.την βλέπω σαν ένα μονοπάτι που όλο αλλάζει τοπία και μορφή.παρόλο το σχήμα όμως η ουσία παραμένει ίδια, αν και ακόμα δεν την έχω ανακαλύψει σε όλο της το μεγαλείο όπως εσύ.που θα μου πάει όμως ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα χρειαζούμενα. Αλλά μέσα μας κανείς ποτέ δεν θα κατοικήσει.
    καλησπέρες θαλασσινές
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. melissa lli,
    ευχαριστώ για την πληροφόρηση λοιπόν.


    Ηφαιστίωνα,
    :)


    Kevin,
    Χαίρομαι:)


    Ροζούλι,
    κομψό ημερολόγιο, μ'άρεσε!
    Φιλιά πολλά πολλά! :)


    άλλη,
    συμφωνώ πολύ με το τελευταίο.
    Και, ίσως για τον κύκλο που δεν μπορείς να αποδεχτείς και να κλείσεις, να προσέχεις να μη σε κρατά πίσω.
    σ'ευχαριστώ που πέρασες
    φιλιά
    :)


    καλό παιδί,
    μα κι εσύ παιδί είσαι ακόμα, όπως όλοι όσοι θέλουμε να είμαστε παιδιά!
    Οπότε κι εγώ χαίρομαι για σένα ;)


    rainmaker's phantom,
    Χαίρομαι! :)


    Ξωτικό,
    Στο μυαλό του καθενός η ζωή είναι κάτι διαφορετικό. Κι αυτό ειναι το όμορφο.
    Όπως και το μεγαλείο και η ουσία της ζωής, είναι κι αυτά διαφορετικά για όλους μας. Διάλεξε το δρόμο που ταιριάζει σ'εσένα.
    Φιλί :)


    Μισοάγνωστη,
    Η Αγάπη μόνο ;)
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. άδραξε την στιγμούλα σου.
    πάρε μια βαθιά ανάσα μέχρι να τη χάσεις. να σου κοπεί η ανάσα σου. να νοιώσεις.
    δεν ανησυχώ για σένα αγαπημένη μου. οι ωραίοι άνθρωποι είναι σπάνιοι. αυτό είσαι να το ξέρεις.
    καληνύχτα.
    φιλί*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Geia sou pneumataki! Symfwnw apolyta me th filosofia tou post :)

    Oriste kai ena mousiko thema gia na ntyseis tous problhmatismous sou: http://www.youtube.com/watch?v=gOnUAWIZPIg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. λουζ,
    είσαι εγώ
    ;)
    *****


    δόκιμε,
    κι εσύ κι εσύ:
    http://www.youtube.com/watch?v=BVXTmav24Wk

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ποσο κομπλεξικη παιζει να εισαι κοπελα μου; εχεις αφαιρεσει ενα σωρο αναρτησεις επειδη οι αναγνωστες σου δεν συμφωνησαν και ειχαν αντιθετη αποψη απο εσενα προφανως. (ολες οι αναρτησεις που διαγραφτηκαν περιειχαν διαφωνια αποψεων εις βαρος σου). μπορει να ονομαζεις τον εαυτο σου ελευθερο αλλα μαλλον δεν εισαι. θα επρεπε να υποστηριζες τις ιδεες σου και τις αναρτησεις σου αμα ησουν οντως ελευθερη. ειμαστε μοναδικοι ρε γαμωτο. μην προσπαθεις να γινεις αυτο που λες οτι εισαι. γινε αυτο που εισαι και γραψτους ολους.

    Υ.Γ: δεν σε κραζω. μιλαω στα ισια και σορρυ αμα σε ενοχλησα. προσωπικη αποψη. τωρα αμα τη σβησεις προφανως δεν σεβεσαι την αποψη μου γεγονος που αποδεικνυει τα λεγομενα μου. δεν θα σχολιασω ξανα στο μπλοκ σου dont worry. ειμαι ανωνυμος επειδη μπλοκ δεν εχω ο ιδιος η λογαριασμο η οτι γενικα προφιλ. δεν προσπαθω να κρυφτω πισω απο την ασφαλεια της ανωνυμιας aμα σκεφτεσαι αυτο. δεν κρυβομαι πισω απο το δαχτυλο μου.

    να εχεις μια καλη νυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θα το εκτιμουσα αν μιλουσες πιο ευγενικα.

    διαγραφω μονο τις αναρτησεις που δε μ'αρεσουν ή πιστεύω οτι δεν έχω εκφραστεί όπως ήθελα ή ότι δε με εκφράζουν πια ή ότι για κάποιο λόγο η ύπαρξή τους στο blog μου (και όχι μπλοκ, αφου μιλαμε και στα ισια) με ενοχλεί.
    μπορεί να είναι κι έτσι όπως τα λες και να είμαι κομπλεξική.

    δε με πειράζουν τα ανώνυμα σχόλια ή αυτά που είναι "εις βάρος μου", μέχρι το σημείο που δε με βριζουν αν θες, προσωπικά.
    γι'αυτό θα χαιρόμουν να σχολιάζεις εδώ αν θες να πεις κάτι, απλά σε παρακαλώ να είσαι ευγενικός όπως κι εγώ απέναντί σου.
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. επίσης σκέφτομαι εν καιρώ να σταματήσω να γράφω ή να το διαγράψω, ελπίζω να μη θεωρήσεις ότι το κάνω γιατί δε δέχομαι άλλες απόψεις κλπ κλπ κλπ.

    άσε που πιστεύω ότι πλήρως ελεύθεροι άνθρωποι δεν υπάρχουν πρακτικά.
    όλοι είμαστε δέσμιοι κάπου/κάποιου/σε κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. So swift, embraced by you, you're silent, I travel alone
    I breathe in memories, through barricades of stone

    Who are you, I once met light from another angle, in another time
    In your eyes, a solitaire, a vast dream far behind
    If you were blind, if we were blind, could we then have been much closer

    Fallen inside you, a celestial tear
    If the waves could drown our emotions, would it be my fault
    I cry for you a celestial tear
    If we were only memories from other times

    Who are you, I once met light from other angles, and other crimes
    I breathe in memories through barricades of stone
    If you were close, if we were close, would we then have been much blinder

    ΑπάντησηΔιαγραφή