20 Οκτωβρίου 2014

Σοκολάτα αμυγδάλου

Ακόμα δεν τολμώ.
Μυρίζει το σπίτι πούρο βανίλια και εγώ ακόμα δεν τολμώ.
Να πετάξω απ'το παράθυρο τη μυρωδιά και τον καπνό, τα παπούτσια και το ρολόι, το σάκο και το μπορντώ πουκάμισο. Την οδοντόβουρτσα απ'το μπάνιο και όλες εκείνες τις φορές που μείωσα τον εαυτό μου και χαμηλωσα για να βλέπει κάποιος άλλος ψηλότερα. Να φύγουν τα στρογγυλά γυαλιά και να ψηλώσω να φτάσω τ' αστέρια από αυτο-αγάπη. Να πάψω να ζητάω κάτι λιγότερο κι απ'το λίγο και να στοχεύσω το πολύ πολύ, μέχρι η καρδιά μου να ζεσταθεί και να πάρει φωτιά.

1 σχόλιο:

  1. Κορίτσι μ πέτα τα. Η τουλάχιστον, κρύψε τα. Διώξε τα "bad vibes", όσο δύσκολο και να'ναι. Εχω κ εγώ μια υπόσχεση σε σχήμα δαχτυλιδιού, και οκ, δεν το πετάω, αλλα σιγουρα το κρύψει για να μην θυμάμαι διάφορα. Let your mind take a deep breath without the memories.

    ΑπάντησηΔιαγραφή